سرپرست تیم نیروی زمینی گفت:‌ ماروز یکشنبه به مصاف آلومینیوم هرمزگان می‌رویم و امید داریم در این بازی شاهد اشتباهات داوری نباشیم.

فرهادی: با اشتباهات فراوان داوری رو به رو شده ایمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سعید فرهادی سرپرست تیم نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: امیدواریم که در بازی مقابل آلومینیوم هرمزگان مشکلات سه بازی قبل خود را نداشته باشیم. 

وی در ادامه افزود: تیم ما در مقابل فولاد خوزستان نوین اهواز 2گل سالم به ثمر رساند که مردود اعلام شد، در حالی که این گلها از سوی کارشناس برنامه تلویزیونی تایید شده بود.
 
فرهادی ادامه داد: در بازی با مس کرمان داور دچار اشتباهات فراوانی شد تا آن‌جایی که حتی رئیس کمیته مسابقات لیگ، نوع قضاوت داور را مورد نقد قرار داد.

سرپرست تیم نیروی زمینی بیان کرد: در مقابل تیم گچساران داور یک پنالتی حساس به نفع این تیم گرفت که با مشاهده صحنه خطای پنالتی عملا اعلام شده بود خطایی از سوی بازیکن ما صورت نگرفته و اعلام پنالتی یک اشتباه محرض بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ‌امیدوارم که داوران در بازی های باقی مانده با تمرکز و دقت بیشتر سوت زده و یک قضاوت عادلانه داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، نیروی زمینی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار