معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: 2هزار و 600 نفر از دانش آموزان پسر در قالب کاروان‌های دانش آموزی به حج عمره اعزام شدند که این اعزام‌ها تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعزام دانش‌آموزان پسر به عمره مفرده، اظهار کرد: 2 هزار و 600 نفر از دانش آموزان پسر اواخر هفته گذشته در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی به حج عمره اعزام شدند.

وی افزود: اعزام دانش آموزان به حج عمره تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

کفاش از ارائه تسهیلات 1 میلیون تومانی به عمره گذاران دانش‌آموز خبر داد و اضافه کرد: هزینه اعزام دانش ‌آموزان به حج عمره مبلغ 2 میلیون تومان است که 1 میلیون آنرا خود دانش آموزان و مابقی از طریق اعطای وام به آنان پرداخت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پایان در خصوص مذاکرات اخیر سازمان حج و زیارت با مسئولان عربستانی پیرامون اعزام دانش آموزان دختر به حج عمره گفت: اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان دختر از نظر کشور عربستان ممنوع است و در قوانین این کشور آمده که هر خانمی با محرم خویش می‌تواند به حج عمره اعزام شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کفاش ، وام ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اح سان
۰۷:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
باسلام 34سالمه متاهل ودارای فرزند به علت بیماری لثه تمام دندانهایم ریخته وشغلم هم کارگر ساده میباشم..چگونه به حرج ومخارج و منزل اجاره ای به خدمت برویم.پولی هم ندارم که بتوانم سربازی را بخرم.تورو خدا تکلیف ما که همچین اشتباهی کردیم چیست.تقاضای عفو دارم.به خاطر زن وبچه هم که شده