رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: انجمن پاکسازان محیط زیست با هدف فرهنگ سازی و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان در عرصه حفظ سلامت محیط زیست در آینده‌ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.

محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت تحقق هرچه بیشتر فرهنگ سازی زیست محیطی در دانش‌آموزان اظهار کرد: در همین ارتباط تشکیل انجمن پاکسازان محیط زیست در اولویت کاری مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد قرار گرفت و در آینده‌ای نزدیک این طرح عملیاتی می‌شود.

وی در ادامه افزود: پیرو این طرح دانش آموزان داوطلب به عضویت دراین انجمن نسبت به پاکسازی محیط پیرامونی خود اقدام می‌نماید که علاوه بر گامی موثر در جهت حفظ سلامت زیست محیطی در باورپذیری و فرهنگ سازی در حوزه سلامت محیط زیست اثرگذار است و در مقابل این اقدام موارد تشویقی لازم از سوی مدیران مدارس برای دانش آموزان فعال در این حوزه در نظر گرفته خواهد شد.

تفرشی در پایان تصریح کرد: ممکن است مقاومت‌هایی از سوی اولیا و خانواده دانش آموزان در مقابل این طرح ایجاد شود که سعی و بنای ما بر اقناع و توجیه این طرح سازنده اذهان دانش آموزان و اولیای آنها استوار است و لازم به ذکر است که این طرح (پاکسازان محیط زیست) به صورت داوطلبانه و اختیاری است و اجباری در اجرای این طرح از سوی دانش آموزان وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار