مروری بر مهمترین اخبار "اقتصادي" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز شمبه منتشر شده است موضوعاتي چون: برنامه "مسکن اجتماعی" به بنیاد مسکن ابلاغ نشد/ اتمام ساخت‌ واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر تا نیمه دوم 94 ، نفوذ جریان‌های شمالی بارش‌ها در سواحل دریای خزر / تهران ابری و بارانی ،‌اتمام ساخت واحدهای زلزله‌زده «بشاگرد» و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

برنامه "مسکن اجتماعی" به بنیاد مسکن ابلاغ نشد/ اتمام ساخت‌ واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر تا نیمه دوم 94

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/1/2989229_309.jpg

رئیس بنیاد مسکن با اعلام این خبر که تاکنون طرح و برنامه مسکن اجتماعی به بنیاد مسکن ابلاغ نشده است، گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به سرعت در حال انجام است و این واحدها از لحاظ مسائل زیرساختی و روبنایی هیچ مشکلی ندارند.

ریزش 15 هزار تومانی سکه/طلای 18 عیار 99 هزار تومان/دلار 3414 تومان
 بازار سکه امروز متأثر از بسته شدن اونس بر بهایی که نسبت به زمان کاری روز پنج شنبه کاهش داشت، ارزش سکه ها را کاهش داد، به گونه ای که سکه بهار آزادی بیش از 15 هزار تومان سقوط کرد.

معرفی 402 هزار واحد مسکن مهر برای دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی تا پایان سال
مهرآبادی گفت: تا پایان امسال 402 هزار مسکن مهر برای دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی به بانک‌ها معرفی می‌شود و تا پایان امسال یک میلیون و 450 هزار واحدبه بهره‌برداری می‌‌رسد.

نفوذ جریان‌های شمالی بارش‌ها در سواحل دریای خزر / تهران ابری و بارانی
 امروز اواخر وقت در نوار غربی کشور از مقدار ابرها کاسته می شود وسامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال بوده وسبب بارش باران ودر مناطق سردسیر بارش برف خواهد شد، ضمن اینکه با نفوذ جریان هاي شمالی بارش ها در سواحل دریاي خزر تشدید می شود وعلاوه برآن بارش ها در شرق فارس، شمال کرمان، جنوب یزد،خراسان رضوي ، خراسان شمالی وشمال سمنان شدت بیشتري خواهد داشت.

سهامداران از رفتار هیجانی در معاملات پرهیز کنند

یک فعال بازار سرمایه گفت: در شرایط کنونی بهترین اقدام ممکن از طرف سهامداران این است که با نگاه واقع بینانه نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کنند و صرفا با افت و خیزهای شاخص و شرایط روز بازار سهام‌های مناسب را درگیر نوسانات نکنند.

مذاکره با سرمایه گذاران خارجی برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران

 معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از گفتگوهای مستقیم و غیر مستقیم با هیئتهای خارجی در دوره آغاز به کار دولت یازدهم خبر داد و گفت: همه طرفهای خارجی برای حضور در مشتاق اند اما منتظر نتایج مذاکرات هسته ای هستند.

مجوز هجدهمین کد سهامدار خارجی بورس انرژی صادر شد

 یک شرکت ارمنستانی پس از پشت سر گذاشتن مراحل قانونی، کد معاملاتی فعالیت خود در بورس انرژی ایران را دریافت کرد.

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر قزوین
 افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر به صورت نمادین با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

اتمام ساخت واحدهای زلزله‌زده «بشاگرد»

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: ساخت واحدهای زلزله زده بشاگرد با تامین به موقع اعتبارات به صورت صد در صد به اتمام رسیده است.

کاهش شدید ذخایر ارزی یمن

 ذخاير ارزی يمن به شدت کاهش يافته و فقط جوابگوی چهار ماه واردات اين کشور است.

برچسب ها: مسکن ، واحد ، سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار