رییس مرکز امور ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران(هاتف)گفت: سیستم نرم افزاری «هاتف» با هدف کاهش مراجعات و ارائه خدمت بدون نیاز به مراجعه حضوراجرایی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از بنیاد شهید، بهروز بزرگی افزود: مرکز هاتف(هدایت الکترونیک تامین فراگیر) با توجه به اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری بر اساس سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهور مبنی بر صیانت از حقوق مردم در نظام اداری، سیستم نرم افزاری مورد نیاز خود را طراحی کرد.

وی با بیان اینکه سیستم نرم افزاری هاتف از طرح های نوآورانه و تحولی بنیاد شهید است، گفت: این سیستم با همکاری اداره کل آمار و فناوری اطلاعات، آماده سازی و در دی و بهمن سال جاری در چهار استان البرز، قزوین، تهران بزرگ و سمنان به صورت آزمایشی اجرا شده است.

رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید افزود: این نرم افزار شامل فرآیند ثبت درخواست جامعه ایثارگر از طرق مختلف است که از آن جمله می توان به تلفن 1616 ، طرح سپاس، پایش سلامت و دیدارهای مدیران بنیاد شهید با جامعه هدف اشاره کرد.

وی ادامه داد: این نرم افزار امکان ارتباط با سایر سیستم ها و رسیدگی به درخواست در حوزه های تخصصی و ثبت خدمات ارائه شده در پرونده الکترونیک ذینفع و پیگیری های مورد نیاز و استاندارد زمان پاسخگویی را شامل می شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: نرم افزار ، مراجعه ، ابلاغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار