سخنگوی سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به 7 هزار و 600 نفر در 18 استان برفی کشور خبر داد.

برف و کولاک 16 مصدوم برجای گذاشت/ امداد رسانی به بیش از 7 هزار شهروند

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص امداد رسانی به 18 استان برفی کشور اظهار کرد: از تاریخ 27 بهمن ماه تا 2 اسفند ماه به 18 استان متاثر از برف و کولاک امداد رسانی شده که شامل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، لرستان، مازندران، چهارمحل و بختیاری، زنجان، خوزستان، گیلان، مرکزی، همدان و کرمانشاه می‌باشد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در پی این عملیات به تعداد 7 هزار و 600 نفر از هموطنان امداد رسانی شده، افزود: در این عملیات 180 تیم در قالب 640 نفر بکار گرفته شده و همچنین به هزار و 500 نفر اسکان اضطراری داده شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات تاکید کرد: برف و کولاک اخیر 16 مصدوم برجای گذاشت که در این زمینه 12 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و چهار نفر سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات‌های برفی امدادگران هلال احمر 200 دستگاه خودروی عملیاتی این سازمان به کار گرفته شده است،‌ افزود: در این میان 2500 تخته پتو، 120 کیلوگرم خرما، 20 کیلوگرم کشمش و هزار و 20 بسته بیسکویت در بین در راه ماندگان توزیع شده است.

درخشان در پایان تصریح کرد: همچنین در پی این عملیات امدادرسانی 600 دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک رها سازی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۷:۱۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
باز هم خدا عمرتون بده به كمك مردم رفتين خدا يار و ياورتون باشه
آخرین اخبار