مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تنها در گردنه‌های کوهستانی خراسان شمالی تردد خودروها به کندی و در برخی گردنه‌ها تنها با استفاده از زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.

تردد خودروها در گردنه های خراسان شمالی به کندی صورت می گیرد
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، اظهار کرد: علی رغم بارش برف و باران از روز جمعه در مناطق مختلف خراسان تردد در تمامی محورهای این استان در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: تنها در گردنه های کوهستانی خراسان شمالی تردد خودروها در حال حاضر به کندی و در برخی گردنه ها تنها با استفاده از زنجیرچرخ صورت می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اکنون تردد خودروها در گردنه اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و نیز گردنه فرعی بیو حصار حسینی در مسیر بجنورد - سنخواست به دلیل بارش برف و کولاک شدید تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بدیعی مقدم از رانندگان وسائط نقلیه خواست تا با توجه به شرایط آب و هوایی موجود در خراسان شمالی و دید کم در زمان رانندگی، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه به هشدارهای پلیس توجه کنند و حدالامکان از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای این استان خودداری کنند.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.