رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از‌ آخرین وضعیت انسداد محورها خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک‌ راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: محور فرعی تهم – چورزر در استان زنجان در پی بارش و کولاک شدید از ساعت 6:50 صبح امروز و محور کوهرنگ – مسجد سلیمان و بروجن – لردگان در استان چهار محل بختیاری از ساعت 21، محور تکاب – ایرانخواه، در استان آذربایجان غربی از ساعت 22:30 دقیقه محور فرعی دزلی – ژالانه در استان کردستان و محور هشرود – زنجان و مراقه – بناب در استان آذربایجان شرقی در ساعت 17:30 دقیقه روز گذشته به علت بارش برف و کولاک شهید تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی در ادامه بیان کرد: آزادراه قزوین – رشت در استان قزوین که به علت بارش برف و کولاک از شب گذشته مسدود شده بود،‌از ساعت 7:30 صبح امروز بازگشایی شد؛ و محور در استان تهران و مازندران از ساعت 5:30 دقیقه بازگشایی شده است.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: آزادراه قزوین – زنجان و محور قدیم قزوین – رشت و محور قزوین – همدان در استان قزوین که ساعت 20 دقیقه بامداد امروز به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود، مجددا از ساعت 2:25 دقیقه بامداد امروز بازگشایی شد.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور افزود: محورهای رامسر، شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی در پایان گفت: به مسافران توصیه می‌کنیم قبل از سفر با مرکز کنترل ترافیک به شماره‌ی 88255555 تماس حاصل نمایند و از آخرین وضعیت راه‌‌های که قصد سفر در آن دارند، مطلع شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بارش ، برف ، انسداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار