هفتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های این حوزه در منطقه خاورمیانه است صبح امروز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های نو و تجدیدپذیربه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه شرکت‌ها، سازمان‌ها، صنعتگران و متخصصان ایرانی و خارجی آخرین و جدیدترین محصولات ، خدمات و تکنولوژی‌های مرتبط با انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی را در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

گفتنی است دراین نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های حوزه انرژی‌های نو ، تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی نظیر انواع آبگرمکن‌های خورشیدی ، سیستم‌های گرمایشی خورشیدی، پنل‌های خورشیدی، توربین‌های بادی و سیستم‌های هیبریدی تجهیزات انرژی خورشیدی و بادی ، سیستم‌های مدیریت مصرف، کنتورهای دیجیتال و ده‌ها مورد صنایع و تجهیزات دیگر این حوزه به نمایش گذشته شده است.
 
لازم به ذکر است که در حاشیه این نمایشگاه‌ نشست‌های تخصصی و علمی با حضور مسئولین مرتبط برگزار خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های نو که از یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های این حوزه در خاورمیانه است از دوم تا پنجم اسفندماه از ساعت 9 الی 16 میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار