صفحه کلید Textblade که برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند ساخته شده است، دارای ۸ کلید مجزا است که توسط آهنربایی که در قسمت زیرین آن تعبیه شده است، به یکدیگر متصل شده‌اند. جالب است بدانید که این صفحه کلید تنها ۴۲ گرم وزن دارد و با طراحی خاص، به راحتی در جیب شما جا می‌شود و می‌توانید همه جا همراه خود داشته باشید. این صفحه کلید با ۸ کلید هوشمند، دارای ۲۶ حرف از الفبای انگلیسی، علائم و اعداد است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از نکات متمایز کننده این صفحه کلید با دیگر صفحه کلیدها، وجود نرم افزارهای اختصاصی برای تشخیص هوشمند و پیش بینی کلمات است. در حال حاضر این صفحه کلید برای تایپ با زبان‌های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی و کره‌ای و البته انگلیسی در دسترس است.



شرکت WAYTOOLS برای اتصال به تلفن‌های هوشمند و همچنین تبلت‌های اندرویدی و iOS، صفحه کلید خود را بهینه سازی کرده است و عمر باطری آن نیز در حدود یک ماه است.


اگر به نوشتن با صفحه کلید عادت دارید و اتفاقا از جمله کسانی هستید که بیشتر کارهای نوشتاری را با تبلت و یا تلفن همراه خود انجام می‌دهید، این نوید را به شما می‌دهیم که از اوایل فروردین ماه می‌توانید صفحه کلید TEXT BLADE را با قیمت ۹۹ دلار تهیه کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار