کلاس یان هانتلار مهاجم ملی پوش شالکه در دیدار مقابل رئال مادرید به شدت دچار آسیب دیدگی شد اما خوش شانس بوده و استخوان پایش نشکست.

هانتلار خوش شانسی آورد/پای مهاجم شالکه نشکست

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ دیدار تیم‌های رئال مادرید و شالکه در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده فوتبال اسپانیا خاتمه یافت.

هانتلار ملی پوش هلندی شالکه در دقیقه 33 این بازی به دنبال تکل خطرناک رافائل واران به شدت مصدوم شده و مجبور به ترک میدان شد.

هر چند در ابتدا نگرانی‌هایی در مورد شکسته شدن استخوان پای راست هانتلار وجود داشت اما کادر پزشکان شالکه اعلام کردند، خوشبختانه مهاجم هلندی با شکستگی استخوان مواجه نشده است، هر چندهنوز مشخص نیست وی تا چه زمان مجبور به استراحت خواهد بود.

مسئولان شالکه در سایت رسمی باشگاه اعلام کردند:‌ پای راست هانتلار دچار کوفتگی و کبودی گسترده‌ای شده اما هنوز معاینات تکمیلی بر روی وی انجام نشده است.

دی متئو سرمربی شالکه در خصوص وضعیت هانتلار گفت: درست است که استخوان وی نشکسته اما احساس درد فراوانی دارد و نمی‌دانیم تا چه زمان دور از میادین خواهد بود.

هانتلار 31 ساله از مهاجمان اصلی تیم شالکه محسوب می‌شود.

*دی متئو: پیروزی را دو دستی تقدیم رئال کردیم

روبرتو دی متئو سرمربی شالکه نارضایی خود از شکست 2 بر صفر مقابل رئال مادرید را پنهان نکرده و گفت: می‌توانستیم و باید بهتر از این مقابل رئال بازی می‌کردیم، در حقیقت نتیجه بازی را دو دستی تقدیم آنها کردیم.

دی متئو گفت:‌ اگر کمی خوش شانس بودیم شک ندارم نتیجه با آن‌چه بدست آمدکاملا متفاوت بود. بله، بازی مقابل رئال مادرید هرگز نمی‌توانددیداری راحت باشد، آن‌ها خیلی قوی هستند و مهارت بالای بر روی ضد حملات دارند. اما بازیکنان شالکه درتمام 45دقیقه نخست بازی فضای کافی را در اختیار آن‌ها قرار دادند. حالا بازی برگشت 10مارس در سانیاگو برنابئو خواهد بود. آنجا تغییر نتیجه به سود شالکه کار بسیار دشواری خواهد بود.

دی متئو افزود: ‌البته هنوز به صعود امیدوار هستیم و امیدواریم در بازی برگشت عملکرد بهتری ارائه دهیم. اگر بازیکنان شالکه بازی حقیقی خود را به نمایش بگذارند، قادر به ایستادگی مقابل رئال مادرید هم هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار