دور دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال ایران با تساوی در دیدار تیم های رسالت و اینده گستر و برد ارزشمند کاشی نیلو مقابل اذرخش به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته دوم مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری دو دیدار همزمان در اصفهان پیگیری شد.
 
کاشی نیلوی اصفهان ۲ – آذرخش بندعباس صفر
 
گلزنان: مهرداد جابری و محمد عیدی (کاشی نیلوی اصفهان)
 
دیدار دو تیم سه امتیازی لیگ دسته اول در هفته دوم در ورزشگاه گل نرگس اصفهان به مصاف هم رفتند. این دیدار تقابل دو تیم خوب لیگ بود که تا آخرین لحظه با تلاش پایاپای دو تیم در جریان بود. در پایان نیمه نخست این دیدار هیچ توپی از خط دروازه ها نگذشت تا نیمه دوم تعیین کننده صدرنشین لیگ در پایان هفته دوم باشد. در آغاز نیمه دوم تیم میزبان توسط بازیکن با تجربه خود یعنی مهرداد جابری به گل اول دست یافت تا تیم آذرخش از لاک دفاعی خود خارج شود. اما تلاش تیم میهمان در این لحظات فایده ای نداشت و محمد عیدی گل دوم شاگردان افضلی و باغبانباشی را به ثمر رساند تا تیم کاشی نیلو با خیالی اسوده تر به بازی ادامه دهد. پس از این گل هم کاشی نیلوای ها به خوبی بازی را کنترل کرده و با همین نتیجه کار را به پایان رساندند تا با توجه به تساوی در دیدار همزمان، با فاصله خوبی از رقیبان در صدر جدول قرار بگیرند.
 
آینده گستر ایرانیان اصفهان ۱ – رسالت کرمان ۱
 
گلزنان: مجید کیانی(آینده گستر ایرانیان)، مجید تیکدری نژاد ( رسالت کرمان)
 
دیدار فینال‌گونه تیم های بازنده روز نخست دسته اول را تیمهای آینده گستر و رسالت در ورزشگاه پیروزی برگزار کردند. در این دیدار هر دو تیم برای باقی ماندن در کورس صعود به سه امتیاز نیاز داشتند اما این تیم میهمان بود که بازی را بهتر پی گرفت و در پایان نیمه اول توانست با تک گل مجید تیکدری نژاد برنده به رختکن برود. اما در نیمه دوم شاگردان صادقی که در خانه شکست مقابل تیم رسالت را بر نمی تابیدند، بازی را هجومی تر ادامه دادند و توسط مجید کیانی به گل تساوی دست یافتند. در ادامه نیز تلاش دو تیم فایده ای نداشت و در پایان وقت بازی دو تیم به تساوی یک یک رضایت دادند. این تساوی نتیجه دلخواه دو تیم دیگر بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، یک ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار