برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که حدود 80 درصد زوج‌های نابارور در کشور که متاسفانه آمار آنها روز به روز بالا می‌رود، توانایی پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری را ندارند.

رحمان صداقت پیشه فوق تخصص اورولوژی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین مشکلات زوج های نابارور،بالا بودن هزینه‌های درمان ناباروری و تحت پوشش بیمه نبودن بسیاری از خدمات درمان ناباروری است. 

وی با اشاره به بالا بودن مخارج درمان ناباروری و ناتوانی بسیاری از زوجین برای پرداخت این هزینه‌ها، تاکید کرد: برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که حدود 80 درصد زوج های نابارور در کشور که متاسفانه آمار آنها روز به روز بالا می‌رود،توانایی پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری را ندارند. 

صداقت‌پیشه افزود: بسیاری از زوجین به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری، به راه‌حل‌هایی نظیر درمان‌های سنتی، گیاهی و همچنین تعدد زوجین و حتی طلاق روی ‌می‌آورند. 

وی خاطر نشان کرد: کمبود مراکز درمان ناباروری نیز مشکلی جدی در زمینه درمان مشکل زوجهای نابارور است و در واقع این مشکل نیز موجب شده که زوج های نابارور به مراکز غیر تخصصی مراجعه کنند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار