مسئول واحد امور ایثارگران منطقه یک گفت: خانواده‌های شهدا با دریافت آلبوم خاطرات آنها به لمس تجربه لحظات ناب از یادشان می‌شوند.

مسعود صالحی مسئول واحد امور ایثارگران منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجربه‌های لمس لحظات ناب از سوی خانواده‌های شهدا با دریافت آلبوم خاطرات آنها اظهار کرد: تهیه آلبوم آثار شهدا به عنوان اولین طرح فرهنگی در بین مناطق 22 گانه شهر تهران در منطقه یک در حال اجرا است که با تکمیل آن بانک اطلاعاتی شهدای شهیدان کامل می‌شود.

وی در ادامه گفت: شهیدان دارای بیش از یک هزار و 200 شهید است که سعی شده در این طرح با خانواده‌های این شهدا معزز تماس گرفته شود و با انجام مصاحبه و جمع‌آوری خاطرات، وصایا، عکس دست نوشته‌ها، نوار صوتی اطلاعات لازم کسب و به صورت نوشتاری تنظیم و در قالب آلبوم جامع با مستندات کامل به هر یک از خانواده‌های شهدا اهدا شود.

صالحی افزود: تاکنون 70 درصد اطلاعات به صورت خام تهیه و در مرحله ویراستاری و تولید قرار دارد که 150 آلبوم نیز آماده تحویل شده است که اولین آلبوم به مناسبت سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم غبار روبی گلزار شهدای امامزاده علی‌اکبر (ع) به پدر شهید حسن جشنی اهدا شد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: خانواده ، شهدا ، خاطرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار