دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت، شماره ۹۷

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت




هدیه دریچه به رایانه شما در آخرین ماه سال؛
اسفند ماه امسال با پشت سرگذاشتن یازده ماه، فرا رسید. گروه عکس دریچه فناوری اطلاعات باز هم به مانند ماه‌های گذشته دست به کار شده و مجموعه‌ای از والپیپرهای زیبا به همراه تقویم این ماه را برای شما کاربران آماده کرده است تا تصاویر دسکتاپ رایانه خود را تغییر دهید و رنگ و جلایی جدید و جذاب در ماه جدید به آن ببخشید. دریچه فناوری اطلاعات از سال ۹۲ هر ماه یک بسته والپیپر به همراه تقویم منتشر می‌کرد تا علاوه بر اینکه تقویم ماه مورد نظر را داشته باشید، یک بسته عکس برای پس زمینه رایانه خود نیز داشته باشید. امیدواریم که والپیپرهایی که در این یک سال منتشر شد مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گرفته باشد، به یاری خداوند متعال از سال ۹۴ با یک رویکرد جدید و یک بسته عکس متفاوت همراه شما بینندگان مجله خبری ۱۹:۱۰ و کاربران عزیز سایت باشگاه خبرنگاران خواهیم بود و این هم آخرین بسته عکس در سال ۹۳ امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت



اولین اپلیکیشن پیام رسان بومی؛
جنگ نرم و لزوم تدافع در فضای سایبری حال حاضر، متخصصین و جوانان با استعداد ایرانی را برانگیخت تا اقدام به ساخت و ارائه نرم افزار بومی ساینا کنند که ضمن دارا بودن قابلیت‌های نرم افزارهای مشابه خارجی از قبیل واتس اپ و وایبر، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. با اپلیکیشن‌های خارجی مانند وایبر، واتس اپ و امثال آن‌ها که اخیراً روند روبه رشدی در کشور ما پیدا کرده است به دوستانتان نزدیک باشید و به دشمنانتان نزدیک‌تر. این جمله معروف را حتماً شنیده‌اید. کسانی که بسیار به شما نزدیکتر هستند و اطلاعات بیشتر از شما دارند، می‌توانند مهلک‌ترین صدمات را بزنند در حداقل‌ترین حالت ممکن، شرکت‌های تجاری با داشتن این اطلاعات شما را بمباران تبلیغاتی می‌کنند که حتما تاکنون با آن در شبکه‌های اجتماعی بارها برخورد داشته‌اید.

دانلود کنید: ساینا پیام رسان پرطرفدار و امن ایرانی



برای سیستم عامل اندروید؛
آیا تا به حال شده که گوشی خود را گم کرده باشید و مدت طولانی را صرف پیدا کردن آن کنید؟ با این نرم افزار "آژیر از راه دور" دیگر هیچ گاه گوشی خود را گم نخواهید کرد. شما با ارسال کد آژیر به گوشی خود، گوشی را تبدیل به یک بلندگوی می کنید که فقط کسانی که رمز گوشی را داشته باشند قادر به قطع کردن آن هستند. برای استفاده حداکثری از برنامه، دریچه پیشنهاد می کند پس از نصب و ورود به برنامه، حتما راهنمای موجود در آن را مطالعه کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی به اینترنت در محیط برنامه، منوی کاملا فارسی، قابلیت تعیین رمز عبور بر روی نرم افزار و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: نصب آژیر بر روی گوشی دانلود کنید: نصب آژیر بر روی گوشی



مواد غذایی مثل میوه ها و سبزیجات که روزانه مصرف می کنیم تاثیر مستقیمی روی سلامتی ما دارند و به همین دلیل نگهداری از آنها و اطمینان از سلامت آن ها بسیار مهم است، در این برنامه "اسرار نگهداری مواد غذایی" مجموعه ای از راهکارهای نگهداری صحیح مواد غذایی گنجانده شده است تا شما بتوانید نهایت استفاده را از مواد غذایی موجود ببرید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: معرفی روش های علمی و معتبر، دارا بودن بخش های مختلف و توضیح کامل نگه داری انواع مواد غذایی، جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: با اسرار نگهداری مواد غذایی آشنا شوید دانلود کنید: با اسرار نگهداری مواد غذایی آشنا شوید



با امکانات مثال زدنی؛
عکس های خود را با یک بار لمس در بهترین حالت های ممکن ویرایش کنید، این برنامه "فتوشاپ موبایل" به اندازه کافی قوی است و می توان به جرات ادعا کرد، که قوی ترین برنامه ویرایش تصویر به زبان فارسی است. از امکانات برنامه می توان به مواردی چون: جادوی ویرایش، انواع افکت، انواع قاب، انواع استیکر، امکان برش در سایز های مختلف و سفارشی، مرکز توجه عکس، چرخش و فلیپ، تنظیم روشنایی، تنظیم کنتراست، تنظیم اشباع، تنظیم دمای عکس، تنظیم بلوری یا صافی عکس، قابلیت جدید و با کلاس در طراحی یعنی رنگی در سیاه سفید، نقاشی، افزودن متن، سفید کردن، تار کردن و تنظیم قرمزی چشم اشاره کرد. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و همه تنظیمات فقط با یک لمس با بالاترین کیفیت ممکن اعمال می شود. فقط توجه داشته باشید بعد از انتخاب عکس در صفحه اول برنامه، باید انگشت خود را به مدت یک ثانیه بر روی عکس مورد نظر قرار دهید تا وارد محیط ویرایشگر شوید.
 
دانلود کنید:فتوشاپ ایرانی برای تلفن همراه دانلود کنید:فتوشاپ ایرانی برای تلفن همراه



چگونه خانه تکانی کنیم؟!
خانه تکانی شب عید، از کارهای است که برخلاف اسمش نباید شب عید انجام شود، بلکه باید از مدتها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد. خانه تکانی از رسوم بسیار قدیمی آماده شدن برای عید نوروز است و هرچند که آپارتمانی کوچک و انباری و زیرزمین امروزی تقریبا در تمام مدت سال نسبتا تمیز هستند، اما تمیزترین خانه ها هم مدتی مانده به نوروز، برای شگونش هم که شده از بالا تا پایین روفته و شسته و برق انداخته می شوند. اما این روزها که کمتر کسی به صورت تمام وقت در خانه است و کار نظافت باید تدریجی انجام شود، هیچ چیز بهتر از یک روش خوب و برنامه ریزی شده به کمک ما نمی آید.

خانه تکانی عید
 


امتحان کنید؛
بارها پیش آمده است که بخواهیم عکس دسته جمعی با دوستان یا خانواده خود بگیریم، اما همیشه یک نفر از جمع باید پشت دوربین باشد و همین موضوع تصویر دسته جمعی را ناقص می کند در زمان قدیم دوربین هایی بودن که تایمر داشتند، به وسیله این نرم افزار "سلفی بگیر حرفه ای" آن دوربین را شبیه سازی شده است، به طوری که مدت زمان را در بخش تنظیمات اعمال می کنید، برای مثال 30 ثانیه گوشی را می گذارید در جای مشخص و دوربین بعد از 30 ثانیه عکس خواهد گرفت این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های اندرویدی با سبک های مختلف دوربین قابل اجرا است.
 
دانلود کنید: تصاویر سلفی حرفه ای بگیرید دانلود کنید: تصاویر سلفی حرفه ای بگیرید



برای اندروید؛
دیگر هیچ وقت رمزهای خود را فراموش نخواهید کرد با استفاده از این برنامه "رمز یار (مدیریت بر رمزعبور+رمزساز)" می توانید تمام رمزهای عبور خود از جمله رمزهای سایت ها، رمزهای عابر بانک ها و دیگر رمزهای خود را ذخیره کنید و از آنها فایل پشتیبان تهیه کنید و یا برای خود رمز جدید بسازید و آن را در برنامه ذخیره کنید، رمزهای شما در این برنامه قابل حذف و ویرایش هستند. رمزیار اپلیکیشنی است که به شما این امکان را می دهد تا تمام رمزهای عبور خود را بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی همیشه به همراه خود در گوشی موبایل تان داشته باشید و هیچ وقت نگران فراموشی رمزهای خود نباشید. دقت کنید که این نرم افزار از امنیت بسیار بالایی در کد گذاری رمزها برخوردار است و تمام رمزهای شما و فایل های پشتیبان شما به هیچ عنوان امکان بازیابی را ندارد و هیچ کس غیر شما امکان دسترسی به این رمزها را نخواهد داشت.
 
دانلود کنید: مدیریت بر رمزعبور + رمزساز



لبخند بزنید؛ سه، دو، یک...
با ورود تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی به زندگی روزمره ما انسان‌ها تب عکاسی و سلفی‌ها نیز بالا رفته است، فرقی نمی‌کند کجا باشیم، چه در دل طبیعت باشیم چه در دانشگاه و محل کارمان هر روز کلی عکس سلفی می‌گیریم و در شبکه‌های اجتماعی با دوستان‌مان به اشتراک می‌گذاریم. ثبت یک تصویر خوب، باکیفیت و مناسب نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد اما این فقط یک طرف ماجراست طرف دوم دست اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر است که بخش دوم ماجرا دست آنهاست. این اپلیکیشن‌ها گاهی توانایی‌های زیادی ندارد و پیدا کردن یک ابزار قوی جهت رتوش و افکت‌گذاری حرفه‌ای کمی دشور است. اپلیکیشن Aviary که چند سالی است توسط گوگل پلی به عنوان اپلیکیشن برتر در حوزه عکاسی و ویرایش عکس معرفی می‌شود، حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن ویرایش تصاویر برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوزفون است که با خود قابلیت‌هایی همچون تغییر اندازه، تغییر وضوح تصاویر، افزایش و یا کاهش روشنایی، تنظیم کنتراست و اشباع رنگی را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده با Aviary می‌توانید ده‌ها افکت زیبا روی تصاویر اعمال کرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌های زیبا یک تصویر جذاب و رویایی را برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی آماده کنید و تنها با یک تپ در شبکه مورد علاقه خود با دوستانتان شیر کنید.

دانلود کنید: قوی‌ترین نرم افزار ویرایش عکس



تعجب نکنید؛
همان گونه که می دانید نرم افزارها به دوسته نصبی و قابل حمل تقسیم می شوند و تا به حال برنامه های مختلفی به صورت قابل حمل در دریچه معرفی شده اند، اما این بار نوبت معرفی نسخه قابل حمل ویندوز است، بله با استفاده از این نرم افزار WinToUSB می توانید ویندوز مورد نظرتان بر روی حافظه های جانبی usb نصب کنید و هر کجا که لازم شد، آن را به رایانه مد نظرتان متصل کنید و به صورت کامل از امکانات ویندوز مورد نظرتان استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز، سازگاری با انواع رایانه ها، سرعت بالا در پردازش و اجرای دستورات اشاره کرد.
 
نصب ویندوز قابل حمل



ماشین حساب یکی از ساده ترین و  پرکاربردترین وسایلی است که ما روزانه بارها از آن استفاده می کنیم، ماشین حساب به قدری ضروری است که به صورت یک برنامه پیش فرض در تلفن های همراه گنجانده شده است. برنامه Multi Calculator فراتر از یک ماشین حساب ساده است، بلکه به صورت یک مبدل و محاسبه گر حرفه ای عمل می کند، فقط کافیست مقادیر مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید تا اطلاعات مورد نظر شما را تحویل دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از گزینه اعمال تخفیف، امکان تعیین سود برای هر بخش، جستجو قیمت به روز نرخ ارز و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: محاسبه گر و مبدل حرفه ای برای اندرویدی ها دانلود کنید: محاسبه گر و مبدل حرفه ای برای اندرویدی ها



برای سیستم عامل اندروید؛
همیشه ما عادت داریم برای محاسبه مساحت یک مکان از متر یا وسایلی از این قبیل استفاده کنیم، با نصب این نرم افزار Planimeter – GPS area measure بر روی گوشی یا تبلت اندروید خود دیگر نیازی به استفاده از متر برای محاسبه مساحت یک مکان نیست، بلکه می توانید با استفاده از نقشه های ماهواره ای مکان مورد نظر خود را پیدا کنید تا برنامه به شما بگوید مکان مورد نظر چه مقدار مساحت دارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه اطلاعات دقیق مکانی با استفاده از ماهواره های مکان یابی، سرعت بالا در جستجو مکان مورد نظر شما، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: اندازه گیری مساحت بدون نیاز به متر



برای تلفن همراه شما؛
در حال حاضر مرسوم ترین روش برای مسیریابی استفاده از نرم افزارهای مکان یاب است که اکثر این برنامه ها با استفاده از ماهواره های مکان یابی یا همان gps عمل می کنند، اما گاهی اوقات به دلایل مختلف نمی توان از امکانات این ماهواره ها استفاده کرد، اینجاست که به فکر یک قطب خواهیم بود، برنامه Compass Level به صورت حرفه ای یک قطب را در اختیار شما قرار می دهد، البته علاوه بر قطب نما دارای تراز سنج و ابزارهای gps است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان کالیبره کردن به صورت دستی، دقت بالا در ارائه اطلاعات دقیق، ارائه ابزارهای مختلف مسیریابی و مکان یابی اشاره کرد.
 
دانلود کنید: قطب نمایی حرفه ای با ابزارهای کاربردی دانلود کنید: قطب نمایی حرفه ای با ابزارهای کاربردی



خیلی از خانم ها دوست دارن بدانند که در سال 1390 ازدواج کردند حال که در سال 1393 قرار دارند مهریه آنها به روز چقدر می باشد. و یا اینکه مثلا می خواهید محاسبه کنید که کسی که در سال 1340 با مهریه مشخص ازدواج کرده است اکنون که در سال 1393 است مهریه آن شخص چند برابر شده است. نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم بسیار جذاب و البته برای آقایان بسیار دردسر ساز است. این نرم افزار که محاسبه مهریه نام دارد بسیار کم حجم و البته بسیار دقیق است. این نرم افزار در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است پس از دانلود و نصب نرم افزار برنامه را اجرا کنید. پس از اجرا نرم افزار تاریخ عقد را از شما می خواهد و پس از وارد کردن تاریخ، صفحه بعد را لمس کنید تا وارد صفحه بعدی نرم افزار شوید. در صفحه دوم نرم افزار شما باید مبلغ مهریه خود را وارد کنید و مانند مرحله قبل بعدی را لمس کنید تا به صفحه بعدی بروید. و در آخر سالی که می خواهید بر اساس آن سال محاسبه انجام شود را وارد کنید و در آخر خواهید که که کمتر از چند صدم ثانیه محاسبه انجام شده و مبلغ مهریه را به روز برای شما نمایش داده می شود.

محاسبه مهریه



به فکر دکمه پاور گوشی باشید؛
از این به بعد نیازی به استفاده از دکمه پاور برای قفل کردن گوشی نیست، بلکه می توانید با یک کلیک صفحه نمایش دستگاه خود را قفل کنید، در ضمن قادر خواهید بود آن را به صورت کامل شخصی سازی کنید. برای فعال سازی ابتدا وارد برنامه شوید، آیکون مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و سپس از بخش ویجت های نصب شده ویجت برنامه را که با نام همین برنامه است پیدا کرده، بکشید و آن را در صفحه نمایش رها کنید، حالا در هر زمان فقط با یک کلیک روی ویجت صفحه خاموش می شود، با این کار دکمه ی پاور گوشی صدمه نمی بیند و کار شما هم راحت تر و سریع تر خواهد شد.
 
دانلود کنید: قفل تلفن همراه با یک کلیک



در 4 کیفیت مختلف؛
با کمک این برنامه "موبایلتو به تلوزیون تبدیل کن" شما می توانید تمامی شبکه های تلویزیون را در گوشی یا تبلت خود تماشا کنید، به راحتی و بدون هیچ دردسری می توانید نسبت به سرعت اینترنت تلفن همراهتان کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید. برنامه دارای چهار نوع کیفیت است که آن ها عبارت اند از: کیفیت پایین: برای اینترنت با سرعت پایین مثل اینترنت اپراتورها، کیفیت متوسط: برای اینترنت با سرعت نسبتا مناسب مثل نسل 3، کیفیت بالا: برای اینترنت با سرعت بالا مثل اینترنت منازل، کیفیت HD: برای اینترنت نامحدود مثل اینترنت محل کار و دانشگاه و ... . در ضمن برنامه از تمامی شبکه های صدا وسیما مانند شبکه های برون مرزی نیز پشتیبانی می کند.
 
دانلود کنید: تبدیل تلفن همراه به یک تلویزیون تمام عیار دانلود کنید: تبدیل تلفن همراه به یک تلویزیون تمام عیار



مراقب امنیت فایل های خود باشید؛
با این برنامه "مخفی کننده تمام فایل ها" فایل های خود را به راحتی یک کلید مخفی کنید، محیط ساده و سرعت بالای این برنامه باعث می شود، نیازی به استفاده از برنامه های مشابه پیدا نکنید. پس از نصب و وارد شدن به محیط برنامه می توانید برای نرم افزار رمز عبور تعیین کنید تا دسترسی افراد غیر مجاز محدود گردد، در ضمن می توانید فایل های مخفی شده را از حالت مخفی خارج کنید، برای این کار کافیست وارد قسمت مخفی شده شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن ویجت کاربردی، امکان مخفی کردن فایل ها و پوشه ها، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: مخفی سازی فایل ها و پوشه ها در گوشی دانلود کنید: مخفی سازی فایل ها و پوشه ها در گوشی



دیوان صوتی؛
خواجه شمس‌الدین محمد شیرازی متخلص به حافظ، غزلسرای بزرگ و از خداوندان شعر و ادب پارسی است. وی حدود سال ۷۲۶ هجری قمری در شیراز متولد شد. علوم و فنون را در محفل درس استادان زمان فراگرفت و در علوم ادبی عصر پایه‌ای رفیع یافت. در علوم فقهی و الهی تأمل بسیار کرد و قرآن را با چهارده روایت مختلف از بر داشت. گوته دانشمند بزرگ و شاعر و سخنور مشهور آلمانی دیوان شرقی خود را به نام او و با کسب الهام از افکار وی تدوین کرد. دیوان اشعار او شامل غزلیات، چند قصیده، چند مثنوی، قطعات و رباعیات است. وی به سال ۷۹۲ هجری قمری در شیراز درگذشت. آرامگاه او در حافظیهٔ شیراز زیارتگاه صاحب نظران و عاشقان شعر و ادب پارسی است.
 

حافظیه



بدون شک بهترین روش برای تامین امنیت فایل های مد نظرمان رمز گذاری بر روی آن ها است، برنامه های مختلفی برای رمزگذاری فایل ها در رایانه وجود دارد، اما اجرای فایل های رمزگذاری شده در تلفن همراه اندرویدی یک چالش محسوب می شود، با استفاده از این نرم افزار Encrypted Data Store می توانید فایل های رمزگذاری شده را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود اجرا یا در محل ذخیره سازی مد نظرتان جا به جا کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر فرمت ها و فایل ها رمزگذاری شده، سرعت و رابط کاربری مناسب، قابلیت وارد کردن رمز عبور فایل ها و خارج کردن آن ها از حالت موجود اشاره کرد.
 
دانلود کنید: مدیریت فایل های رمزگذاری شده در تلفن همراه



آثار معلم شهید؛
دکتر شریعتی‌ در سا‌ل‌ ۱۳۱۲ در خا‌نواده‌ای‌ مذهبی‌ چشم‌ به‌ جها‌ن‌ گشود پدر او استا‌د محمد تقی‌ شریعتی‌مردی‌پا‌ک‌و پا‌رسا‌ و عا‌لم‌ به‌ علوم‌. نقلی‌ و عقلی‌ و استا‌د دانشگا‌ه‌ مشهد بود علی‌ پس‌ از گذراندن‌ دوران‌ کودکی‌ وارد دبستا‌ن‌ شد و پس‌ از شش‌ سا‌ل‌ وارد دانشسرای‌ مقدما‌تی‌ در مشهد شد. علا‌وه‌ بر خواندن‌ دروس‌ دانشسرا در کلا‌سها‌ی‌ پدرش‌ به‌ کسب‌ علم‌ می‌ پرداخت‌. معلم‌ شهید پس‌ از پا‌یا‌ن‌ تحصیلا‌ت‌ در دانشسرا به‌ آموزگا‌ری‌ پرداخت‌ و کا‌ری‌ را شروع‌ کرد که‌ در تما‌می‌ دوران‌ زندگی‌ کوتا‌هش‌ سخت‌ به‌ آن‌ شوق‌ داشت‌ و با‌ ایما‌نی‌ خا‌لص‌ با‌ تما‌می‌ وجود آن را دنبا‌ل‌ کرد. شریعتی‌ در سا‌ل‌ ۱۳۳۴ به‌ دانشکده‌ ادبیا‌ت‌ و علوم‌ انسا‌نی‌ دانشگا‌ه‌ مشهد وارد شد و رشته‌ ادبیا‌ت‌ فا‌رسی‌ را انتخاب کرد. وجود تفکر خلا‌ق‌ با‌عث‌ شد که‌ معلم‌ شهید در طول‌ دوران‌ تحصیل‌ در دانشکده‌ ادبیا‌ت‌ به‌ انتشا‌ر آثا‌ری‌ چون‌: ترجمه‌ ابوذر غفا‌ری‌، ترجمه‌ نیا‌یش‌ اثر الکسیس‌ خ‌. کا‌رل‌ و یک‌ رشته‌ مقا‌له‌ها‌ی‌ تحقیقی‌ در این‌ زمینه‌ همت‌ گما‌رد.

دکتر شریعتی



باتری تلفن همراهتان را بیمه کنید؛
روش های مختلفی برای کاهش مصرف باتری تلفن همراه وجود دارد، اما اکثر روش ها سبب کاهش بازدهی و کارایی تلفن همراه می شوند، برای این که از بهترین گزینه ها برای کاهش مصرف باتری بهره ببرید، می توانید از این نرم افزار Rocket Battery استفاده کنید. برنامه قادر است، میزان دقیق مصرف و دمای باتری را به شما نشان دهد و با ایجاد بسترهای فراوان در برنامه، سبب کاهش مصرف باتری گوشی یا تبلت اندروی شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم های قدرتمند، قابلیت ایجاد پروفایل های مختلف برای شرایط متنوع، نمایش کامل وضعیت باتری و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: کاهش مصرف باتری با Rocket Battery //عکس ندارد// دانلود کنید: کاهش مصرف باتری با Rocket Battery //عکس ندارد// دانلود کنید: کاهش مصرف باتری با Rocket Battery //عکس ندارد//



با قابلیت اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی؛
نرم افزارهای مختلفی برای ویرایش و زیباسازی تصاویر وجود دارد، این برنامه  Superimpose هم یکی از نرم افزارهای ویرایشی است و می تواند تصاویر مد نظر شما را در کنار هم قرار دهد، البته از این برنامه می توانید برای قراردادن لوگو یا همان واترمارک بر روی تصاویر خود استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، قابلیت ویرایش تصویر با ابزارهای مختلف، توانایی تغییر اندازه تصاویر و ... اشاره کرد. توحه داشته باشید که می توانید میزان و اندازه تصویر دوم را به صورت دلخواه قرار دهید و برای این امر برنامه تعدادی ابزار قدرتمند در اختیار شما قرار می دهد.
 
دانلود کنید: تصاویر را در کنار هم قرار دهید






گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری



 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار