مدیر سامانه 137شهرداری منطقه 12 گفت: سامانه 137 شهرداری منطقه 12 موفق به کسب بالاترین درصد رضایتمندی شهروندان در مناطق 22گانه شهر تهران شده است.

محمد مهدی دانشجو مدیر سامانه 137شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه منطقه 12 موفق به کسب بالاترین درصد رضایتمندی شهروندان در مناطق 22گانه شهر تهران شده است، اظهار کرد:‌ بر اساس آخرین آمار سامانه 137 شهرداری تهران، منطقه 12 موفق به کسب بالاترین درصد رضایت شهروندان شده است.

وی در ادامه نیز با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه 12 در بهمن ماه سال 93 در سامانه 137 افزود: 3هزار و 607 پیام شهروندان از تاریخ 6تا 26 بهمن ماه سال 93 به سامانه 137شهرداری منطقه 12 ارسال شده است.

دانشجو در خصوص آمار تفکیکی پیام‌های شهروندان در نواحی 6گانه منطقه 12 بیان کرد:‌ آمار تفکیکی پیام‌های ارسالی شهروندان منطقه 12 از 6تا 26 بهمن ماه سال 93 به سامانه 137منطقه 12 شامل ناحیه یک با 669 پیام، ناحیه دو با 432 پیام، ناحیه سه با 686پیام، ناحیه چهار با 546 پیام، ناحیه پنج با 716 پیام و ناحیه شش با 558 پیام است.

وی در پایان گفت:‌ آمار بیشترین فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان در بهمن ماه سال 93 در نواحی 6گانه منطقه 12 شامل ناحیه یک، آسفالت حفاری‌های شرکت گاز، آب و برق، لکه‌گیری چاله های معابر، ناحیه دو؛ سد معبر دست فروشان در خیابان 15خرداد ناحیه سه؛ نظافت معابر و سد معبر دست فروشان در داخل بازار بزرگ تهران، ناحیه چهار؛ نظافت معابر، آسفالت لکه گیری چاله‌های سطح معبر ناحیه پنج؛ نظافت معابر، هرس درختان و جمع آوری زباله‌ها و ناحیه شش؛ جمع آ‌وری زباله‌های تفکیکی به دست شهروندان در منازل آن‌ها جمع شده و جمع آوری زباله‌های سطح محدوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.