سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: در تلاش هستم تا این تیم را از هر لحاظ مورد حمایت قرار دهم تا ضعفی نداشته باشد و بتوانیم خودمان را به صدر جدول برسانیم.

باقری نیا: امیدوارم بتوانیم به صدرجدول برسیممجید باقری نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت تیم اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و باید بگویم تیمی که من هدایت آن را برعهده گرفته‌ام، جای خالی برای جذب بازیکن جدید ندارد و به همین خاطر در تلاش هستیم تا با وجود بازیکنان بتوانیم نتایج قابل قبولی را رقم بزنیم.  
 
وی افزود: در حال حاضر تیم از لحاظ مالی مشکلی ندارد و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و باشگاه دچار لغزش مالی نشود تا بتوانیم از لحاظ مالی کامل شویم.  
 
باقری عنوان کرد: قبل از اینکه به این تیم بیایم، از تمام شرایط آن آگاه بودم و قرار بود با گرفتن هدایت این تیم خودم را محک بزنم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی از خود به اجرا بگذارم.  
 
وی افزود: در هر صورت تیم شهرداری بندرعباس چند سال است که فعالیت دارد و باید تلاش کنم که این تیم از هر لحاظ ضعفی نداشته باشد.  
 
وی درباره بازی هفته پانزدهم نیز اظهار داشت: بازی سختی در پیش رو خواهیم داشت، اما امیدوارم با کسب 3 امتیاز بتوانیم خودمان را به صدرجدول برسانیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، شهرداری ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار