مرکز تحقیقات اسلامی مجلس مساله حضور زنان در ورزشگاه‌ها را از نظر فقهی مورد بررسی قرار داده و ابعاد گوناگون این موضوع را از زوایای مختلف مورد بحث قرار داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،مرکز تحقیقات اسلامی مجلس مساله حضور زنان در ورزشگاه‌ها را از نظر فقهی مورد بررسی قرار داده و ابعاد گوناگون این موضوع را از زوایای مختلف مورد بحث قرار داده است که حاصل آن در کتابچه ای تحت عنوان «بررسی فقهی مساله حضور زنان در ورزشگاه‌ها» منتشر شد.

ابعاد گوناگون مسئله حضور زنان در ورزشگاه‌ها، فرهنگ و مقررات حاکم بر سایر کشورهای اسلامی، حکم شرعی نگاه زن به بدن مرد، الزام مقلدان سایر مراجع به تبعیت از فتوای حاکم، حکم شرعی اختلاط زنان و مردان، محدوده قوانین الزامی در حکومت اسلامی، حکم ثانوی، ارائه راه‌کارهای مناسب از جمله مواردی است که در این کتابچه مورد بحث قرار گرفت.

البته سایت خانه ملت هنوز نتیجه گیری نهایی از این تحقیق را روی خروجی خود قرار نداده و با توجه به اینکه این موضوع مساله بسیار مهمی در دنیای امروز محسوب می‌شود، خیلی‌ها منتظر نتیجه نهایی این تفحص هستند تا ارائه راهکار مناسب آن را در دستور کار قرار دهند.

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار