سرمربی تیم فوتسال مقاومت گفت: با دفاع برابر تیم شمسایی یک امتیاز ارزشمند گرفتیم، شاید بگویند مقاومت فقط دفاع کرد تا به تساوی برسد، اما این هم یک تاکتیک است.

فلاح: دفاع هم تاکتیکی است که به توقف تاسیسات دریایی انجامید/ برای بقاء در جمع برتری‌ها می‌جنگیمرضا فلاح سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: مجموعه مقاومت می‌دانست که رقابت هفته بیست و دوم برابر تیم تهرانی تاسیسات بسیار دشوار خواهد بود، اما ما در تمرینات تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا نقاط ضعف خود را پوشش داده و در برابر تاسیسات رقابتی بدون نقص را به اجرا بگذاریم که خوشبختانه به هدف رسیدیم. بازی روبروی تاسیسات و شخص شمسایی ویژگی‌ها و دشواری‌های خاص خود را داراست، ما هم با تکیه بر دفاع و ضدحمله توانستیم به یک امتیاز این بازی دست یابیم و به تیم تاسیسات نیز برای گرفتن تک امتیاز این بازی سخت تبریک می‌گویم.  
 
وی افزود: متاسفانه بار دیگر در این بازی حساس نیز امتیاز کامل بازی را به دلیل جوانی، بی‌تجربگی و عدم تمرکز از دست دادند، این در حالیست که نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم و تک تک آن‌ها را از دست دادیم تا ضربات آخر کم دقت کار دستمان بدهد، آن هم در این روزهای حساس لیگ بر‌تر که همه تیم‌ها برای اعمال آخرین تغییرات در جدول با تمام وجود می‌جنگند.  

فلاح در ادامه بیان داشت: شاید کسانی که روز گذشته بازی را مشاهده کردند، بگویند مقاومت به جز دفاع برای کسب این امتیاز کار دیگری انجام نداد، اما نباید فراموش کرد دفاع در فوتسال تاکتیک قابل قبولی است و بسیاری از تیم‌ها را به زانو درآورده است در صورتی که دقت ضربات آخرمان هم بالا برود، امید به پیروزی داشتیم.  
 
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در پایان خاطرنشان کرد: تک تک بازی‌های 4 هفته آینده سرنوشت ساز است و با توجه به پیروزی ساوه برابر پایاسازه کار برایمان سخت شده است، با همه مشکلات به موقعیت فعلی رسیدیم و با اینکه در فوتسال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اما تلاش خود را بکار می‌گیریم تا در جمع برتری‌ها ماندنی شویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار