آخرین وضعیت جاده های کشور؛(به روزرسانی ساعت( 16:00)

بازگشایی محور شهرکرد – کوهرنگ و گردنه‌ی چری و شاه منصوری

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: دو محوری که در صبح امروز مسدود شده بود بازگشایی شد.

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بازگشایی دو محور مواصلاتی اظهار کرد: در ساعت 9:15 دقیقه صبح امروز دو محور شهرکرد – کوهرنگ و مسجد سلیمان محدوده گردنه‌های چری و شاه منصوری به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود که در ساعت 15 بازگشایی مجدد شد. 

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*تردد روان و بارش برف و باران در 9 استان کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌ آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان چهار محال و بختیاری در اکثر محورها، استان اصفهان محورهای سمیرم – شهرضا، در استان اردبیل محورهای اسالم – خلخال و اردبیل – آستارا، بارش برف گزارش شده و در استان‌های گیلان، یزد، خراسان جنوبی، فارس، کهکلیویه و بویر احمد در اکثر محورها، در استان مازندران محورهای نور و کناره بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محورهای شهرکرد – کوهرنگ، مسجد سلیمان، شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*بارش برف و باران در 6 استان کشور/ تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌ آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان چهار محال و بختیاری در اکثر محورها، استان اصفهان محورهای سمیرم – شهرضا، در استان گیلان محورهای اسالم – خلخال و دیلمان بارش برف گزار شده و در استان‌های اصفهان، گیلان، کهکیلویه و بویر احمد، مازندران در اکثر محورها و در استان یزد محورهای اردکان – نائین و یزد – طبس بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محورهای شهرکرد – کوهرنگ، مسجد سلیمان، شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

* بارش برف و باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌ آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در استان البرز باند جنوبی آزادراه کرج – تهران و کرج - قزوین ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان چهار محال و بختیاری در اکثر محورها، استان اصفهان محورهای سمیرم – شهرضا و دامنه – الیگودرز بارش برف گزار شده و در استان اصفهان و گیلان در اکثر محورها و در استان مازندران محورهای کندوان و کناره، در استان یزد محورهای اردکان – نائین و یزد – طبس بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه ، مواصلاتی ، بارش ، برف ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار