سرمربی تیم کبدی گرگان:

تیم گرگان برای هیات گلستان "نخودی" محسوب می‌شود

غلامرضا مازندارنی گفت: برای مرحله آخر لیگ کبدی به صورت دست و پا شکسته تمرین کی‌کنیم زیرا اسپانسر نداریم و بازیکنان هم قرار داد ندارد بنابرین نمی‌توانیم اعضاء تیم فشار وارد کنیم.

تیم گرگان برای هیات گلستان مازندرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت برای حضور در رقابت‌های نهایی غیر از مشکل مالی هیچ مشک دیگری نداریم و مسئولان استانی هیچ حمایتی از ما نمی‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسئولان استانی حمایتی نمی‌کنند برای ما جای سوال است که چه کار می‌کنند.

وی افزود: امسال 2 تیم از استان گلستان در رقابت‌های لیگ برتر کبدی حضور دارند، یک تیم با نام هیات گرگان یک نیم هم هیت گرگان اما، هیچ کدام از بازیکنان مبلغ قرارداد خود را هنوز دریافت نکرده‌اند.

مازندرانی در ادامه بیان کرد: تیم ما که عملا در هیات استان نخودی حساب می‌شود و از بد روزگار هم و تیم نخودی اکنون صدر نشینی و تیم گلستان که حمایت می‌شود قعر نشین جدول است.

ما به عنوان مساعده دو بازیکن ملی پوشمان یک میلیون تومان از شهردار پول گرفتیم که نفری 500 هزار تومان به 2 بازیکن ملی پوشمان بدهم اما، این میلیون را هزینه رفت و آمد و خوراک بازیکنان تیم در لیگ برتر کردیم.

سرمربی تیم کبدی گرگان در پایان خاطر نشان کرد: این داستان همچنان ادامه دارد و برای مرحله بعد لیگ برتر که و در کرج برگزار می‌شود مجبوریم به دیگران رجوع کنیم که هزینه رفت و آمدمان تامین شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ورزش ، کبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار