نژاد فلاح گفت:‌ امیدوارم اصحاب رسانه تیم پرسپولیس را مورد حمایت قرار دهند و کادر فنی نیز با تمام قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

نیازمند حمایت رسانه ها هستیم/کادر فنی به کار خود ادامه می‌دهد/امیدوارم بازیکنان با تمام وجود بازی کنندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمدحسین نژاد فلاح پس از جلسه در باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه اتفاقی  افتاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ قرار نبود که اتفاقی بیفتد! کمیته بازی‌های آسیایی را شکل دادیم و قرار شد که هر یک از ارکان باشگاه نسبت به وظایفی که در لیگ قهرمانان آسیا دارد کارشان را ادامه بدهند و وظایف خود را مکتوب اعلام نمایند. از طرفی دیگر از  حمید درخشان، حسین عبدی و محمود خوردبین خواستیم که به جلسه امروز بیاید و آن‌ها نیز با مشکلات و مسائل فنی خود را برای روز پنج شنبه هفته جاری اعلام کردند و قرار شد که با تمام قدرت به کار خود ادامه دهند.

وی در مورد گزینه‌های مربی گری پرسپولیس که اعلام شده عنوان کرد:‌ در حال حاضر درباره این مسئله هنوز گزارشی صورت نگرفته و تصمیمی لحاظ نشده است و نکته قابل توجه این است که بازی روز پنج شنبه برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است  و تمام تمرکزمان را روی این بازی خواهیم گذاشت و امیدوارم هواداران نیز با حضور خود در ورزشگاه این تیم را مورد حمایت قرار دهند.

قائم مقام پرسپولیس در مورد اینکه امکان دارد بعد از بازی با صبا تغییراتی در کادر فنی صورت بگیرد یا نه افزود: جا دارد که از اصحاب رسانه که همواره تیم را حمایت کردند و به تیم زیادی دارند تشکر کنم و از اصحاب رسانه می‌خواهم که در این روزهای که پرسپولیس با بحران مواجه شده بیشتر به ما کمک کنند تا بتوانیم از این شرایط خارج شویم.

وی بیان کرد: در کل از همه می‌خواهم که تیم را به حاشیه بزند و اجازه بدهند که کادر فنی به کار خود ادامه دهد و مدیر عامل اعضای و هیات مدیره نیز تلاش خواهند تا این تیم سر و سامان  بگیرد و باید بگویم که ما به آینده دور نبرید.

نژاد فلاح افزود: مطمنأ نتیجه بازی روز پنجشنبه می‌تواند ما را و در جدول تغییر دهد و امیدوارم بتوانم به روزهای خوب برگردیم.

وی در مورد اینکه در آینده پرسپولیس می‌توانند نتیجه بگیرد آن هم در حالی که در لیگ برتر نتایج بدی گرفته است عنوان کرد: معتقد هستم که شأن پرسپولیس کادر فنی و هواداران، رده نهم جدول نیست و امیدوارم به صدر جدول برگردیم و جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرم و در تلاش هستیم تا بتوانیم سهمیه آسیا را نیز کسب کنیم و بهتر است بگوییم که بازی‌های آسیایی با بازی‌های داخلی متفاوت خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدوارم بازیکنان ما هم با تمام وجود وارد زمین شوند و تلاش کمتر تا نتایج خوبی را بدست آوریم و از هواداران نیز می‌خواهیم که ما در بازی‌های در آسیایی و داخلی حمایت کنند.

نژاد فلاح در مورد ضعف پرسپولیس در جذب بازیکن مدافع چپ بیان کرد: با توجه به جلسه‌ای که با درخشان و خورد بین داشتیم قرار شد که پشت مدافع چپ و خط دفاع را به خوبی پوشش دهیم و امیدواریم در این وقت‌های باقی مانده به اهدافمان دست پیدا کنیم.

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس پیش از این حقوق هفتگی می‌گرفتند اما الان به چه شکل پول می‌گیرند افزود: در تلاش هستیم که تمام دغدغه‌های مالی باشگاه پرسپولیس برطرف شود و در حال حاضر مشکلات گوناگونی از جمله مالی و جذب مدافع چپ وجود دارد و امیدواریم با کمک همدیگر با تعامل و همگرایی بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم اما باید بگویم از من برای رفع مشکلات زمان نخواهید و بازیکنان هم می‌دانند که باید فرصت بیشتری به ما بدهند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره با برانکو و افشین قطبی خاطر نشان کرد: این تصمیمی نیست که ما بخواهیم درباره آن به صورت فردی و قاطعانه حرف بزنیم اما بهتر است بگویم ما کمیته فنی و هیأت مدیره داریم و دوستان دیگر صاحب تصمیم هستند و باید نظرات آن‌ها را نیز جویا شویم اما درباره تغییر کادر فنی صحبتی نشده و ما توام فکرمان روی بازی روز پنجشنبه خواهد بود و امیدواریم نتیجه قابل قبولی بدست آوریم تا بتوانیم دل هواداران را نیز شاد کنیم.

وی درباره شایعه مذاکره با فریدون زندی افزود: با چند گزینه مذاکرات اولیه صورت گرفته و به احتمال زیاد امروز به گزینه نهایی خواهیم رسید و آن را جمع بندی خواهیم کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود علی اکبر طاهری بابت اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس ناراحت است عنوان کرد: دیروز جلسه‌ای که با حضور هیأت مدیره تشکیل تمام نفرات با علاقه و اشتیاق به این جلسه آمدند و حتی به اتفاق برخی از اعضا هیأت مدیره دیشب به باشگاه آمدیم و معتقد هستم که همیشه باید حرمت‌ها حفظ شود و مطمئن باشید که اگر تنها یک رای مخالف داشتم هیچ وقت به این باشگاه نمی آمد، اما من به حمایت قاطع اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به باشگاه سرخ پوشان آمدم که باید از آن‌ها نیز تشکر کنم و حتی امروز که به اینجا‌ آمدم اول به دفتر طاهری رفتم و از او رخصت گرفتم چرا که نظام ما یک نظام ارزشی است و جامعه ما اخلاق محور است و باید وقت بزرگترها حفظ شود.

وی در خصوص اینکه روز گذشته استقلال و پرسپولیس خصوصی نشدند تصریح کرد:‌ خوشحالم که واگذاری استقلال و پرسپولیس انجام نشد چرا که من 45 روز قبل به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران که الان هم با این عنوان در خدمت شما هستم گفتم که این 2 باشگاه متعلق به تهران هستند و نباید اتفاقی همچون باشگاه راه آهن برای این 2 رخ بدهد و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که این باشگاه به افرادی که اهمیت اجتماعی و ورزشی دارند واگذار شود.

نژاد فلاح درباره این سوال که آیا موافق واگذاری است یا نه افزود: من با خصوصی این 2 باشگاه موافق هستم و برای حرفه‌ای شدن باید این 2 تیم در مسیر خصوصی سازی قرار بگیرند و بهتر است که تیم‌ها در آمد زایی کنند و در کل زیر ساخت‌های لازم نیز فراهم گردد تا در فضایی آرام و خوب این باشگاه‌ها واگذار شود و در نهایت آن‌ها نگران سرمایه‌شان نباشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار