«حمید قبادی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، مطرح کرد

آغاز رسمی فعالیت انجمن فرهنگی عفاف و حجاب/ اعلام محل استقرار غرفه‌ها در روزهای نخستین اسفند ماه

دبیر کارگروه سازماندهی مد و لباس از آغاز فعالیت رسمی انجمن فرهنگی مؤسسات عفاف و حجاب خبر داد.

حمید قبادی دبیر کارگروه سازماندهی مد و لباس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، گفت: انجمن فرهنگی مؤسسات عفاف و حجاب از جشنواره فجر امسال فعالیت خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.
 
وی افزود: اعلام موجودیت این انجمن از جشنواره مد و لباس فجر امسال آغاز می‌شود و از این پس برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب زیر نظر این انجمن صورت می‌گیرد.
 
قبادی اظهار داشت: طی روزهای اول و دوم اسفند محل استقرار غرفه‌های شرکت کنندگان اعلام خواهد شد و با توجه به ثبت نام بخش‌های مختلف در چنین غرفه‌ها، پیوستگی را در نظر داریم یعنی تمام غرفه‌های عفاف و حجاب به طور پیوسته در امتداد هم و بخش دانشگاه‌ها و البسه بانوان و آقایان هم به همین صورت خواهد بود.
 
دبیر کارگروه سازماندهی مد و لباس هم چنین عنوان کرد: کار ثبت نام دانشگاه‌ها انجام شده است و تمام دانشگاه‌هایی که در این حوزه‌ فعالیت می‌کنند ثبت نام خود را انجام داده‌اند، از چهل دانشگاه ثبت نام بعمل آمده که یک دانشگاه به نمایندگی از 16 دانشگاه دیگر مراحل ثبت نام را گذرانده‌ است.
 
وی با بیان اینکه مؤسسات فنی و حرفه‌ای نیز متقاضی ثبت نام بوده گفت: مؤسسه‌های فنی و حرفه‌ای فعالیت خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
 
قبادی با اشاره به انجمن فرهنگی مؤسسات عفاف و حجاب بیان کرد: این انجمن از مؤسسات فعال، مردم نهاد و غیر دولتی تشکیل شده و با حضور این مؤسسات در جشنواره حاضر خواهد شد. هدف توسعه و ترویج  فرهنگ عفاف و حجاب است.
 
وی با بیان اینکه بخش جانمایی غرفه‌های این جشنواره به زودی عملیاتی خواهد شد گفت: زمان برگزاری نشست مطبوعاتی چهارمین جشنواره مد و لباس فجر فردا اعلام خواهد شد.
 
گفتنی است، چهارمین جشنواره مد و لباس فجر از 11 الی 16 اسفند ماه، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.