امام جمعه موقت تهران گفت: در اجلاسیه آینده مجلس خبرگان این موضوع مشخص خواهد شد اما به نظر من احتمالا ریاست مجلس خبرگان برعهده آیت الله هاشمی شاهرودی خواهد بود.

پیش بینی آیت‌الله موحدی کرمانی از ریاست مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، آیت الله موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران در همایش 3 هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور و در کنفرانس خبری با بیان این که امیدوارم در حوزه فرهنگ دولت بتواند خود را با منویات مقام معظم رهبری هماهنگ کند، ابراز کرد: البته ممکن است که گام‌هایی در عرصه فرهنگی از سوی دولت برداشته شده باشد.

وی در ادامه اظهاراتش و در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: در اقتصاد مقاومتی مسائل مهمی نهفته شده که بسیاری از آن‌ها تاکنون عملیاتی نشده است؛ برای تحقق اقصاد مقاومتی باید از اصراف و برگزاری برخی سفرها و جلسات بی‌مورد جلوگیری شود.

امام جمعه موقت تهران درباره اقدامات و فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: من به طور کامل از اقدامات بسیج دانشجویی اطلاع ندارم ولی این را می‌دانم که رضایت مقام معظم رهبری در این خصوص به دست آمده است.

وی در خصوص جلسه خود با آیت‌الله مصباح‌یزدی و آیت‌‌الله محمد یزدی که منتفی شده بود، ابراز کرد: این جلسه تا اواخر اسفند برگزار خواهد شد.

وی درباره وظیفه جامعه روحانیت مبارز حول اتحاد اصول‌گرایان خاطرنشان کرد: وظیفه جامعه روحانیت مبارز این است که اصول‌گرایان را دور هم جمع نماید تا به نظر واحدی برسند.

موحدی کرمانی در خصوص انتخاب ریاست مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: در اجلاسیه آینده مجلس خبرگان این موضوع مشخص خواهد شد اما به نظر من احتمالا ریاست مجلس خبرگان برعهده آیت الله هاشمی شاهرودی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار