عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: رویکرد بسیج مخالفت با آمریکا است و هیچ وقت از خط مشی انقلاب خارج نمی‌شویم و بهتر است با مشاجرات خون شهدا در انقلاب را پایمال نکنیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن پیرهادی عضو شورای شهر در ادامه جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بسیج شهرداری در 230 پایگاه و 34 حوزه فعالیت دارد، اظهار کرد: سازمان بسیج شهرداری تهران اقدامات ویژه ای در خصوص تحکیم بنیان خانواده، تشکیل جلسات هفتگی به منظور آموزش نظامی پرسنل، توزیع محصولات فرهنگی، اجرای طرح حلقه‌های صالحین برای پرسنل در تابستان و ویژه برنامه هایی برای فرزندان شاغلان در اردوهای تفریحی فعالیت چشمگیری داشته است که تمام اینها نیازمند بودجه و صرف هزینه‌های اعتباری است.

پیرهادی تصریح کرد: رویکرد بسیج مخالفت با آمریکا است و هیچ نظام دولتی به این رویکرد اعتراض نکرده است و اگر اعتراضی هم بیان شود از گفتمان انقلاب خارج نمی‌شویم بلکه پیام و هدف ما مخالفت با آمریکاست و اگر امروز مذاکره می‌کنیم مذاکرات مسئله  هسته‌ای است چرا که جنایات آمریکایی واضح است و نیاز به تفسیر این جنایات وجود ندارد.

وی در ادامه به برخی از اعتراضات و واکنش‌های صورت گرفته از برخی از اعضا در زمینه نصب پلاکاردهایی تحت عنوان "عنایت آمریکایی" در ایام دهه فجر در سطح شهر تهران و در مسیر راهپیمایی گفت: در حالی این اعتراضات صورت گرفته است که دولت محترم هیچ اعتراضی به این پلاکاردها نداشته است اما برخی‌ها خود را نماینده دولت فرض کرده و مطالبی را مطرح نمودند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر موافق سیاست‌های آمریکا هستید شفاف بگویید چراکه ما مطلبی را جلوتر از مقام معظم رهبری(مدضلله) بیان نمی‌کنیم و همیشه بدهکار انقلاب هستیم.

پیرهادی در واکنش به سرخو بیان کرد: بهتر است این سیاسی کاری‌ها و رفتارهای مشمئز کننده و غلط را کنار بگذاریم چرا که این مشاجرات توهین به بسیج و خون شهدا است.

پیرهادی ادامه داد: حدودا یک سال است که می‌خواهم از بسیج به دلیل فشارهای کاری شورا کناره گیری کنم اما همچنان به من می گویند که صبر کن و کار خود را ادامه بده.

چمران در پاسخ به پیرهادی گفت: به بسیج در حدی که شما می‌گویید توهین نشده است و شما حساسیت بیش از حد در این مسئله قائل شدید.

پیرهادی خطاب به چمران گفت: به بسیج حمله تندی کردند و امیدوارم که خداوند از سر تقصیرات آنها بگذرد و هر کس دیگر هم اگر جای من بود و هویت بسیج زیر سوال می‌رفت همین عکس‌العمل را نشان می‌داد.

پیرهادی در کلام آخر گفت: شما اندیشه خود را اصلاح کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، سرخو ، پیرهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار