سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اعتقاد دارد که تعداد زیاد بازی ها و تعداد کم داوران باعث خسته شدن آنها و بروز مشکل در مسابقات می شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اسداله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که از عملکرد داوران دیدار مقابل دانشگاه آزاد ناراضی بود، ترجیح می داد که در جریان مصاحبه صحبتی از داوری نکند اما همچنان به اشتباهات تاثیر گذار داوران اشاره داشت.

کبیر گفت: گاهی برخی اشتباهات به قدری مشهودند که نمی توان از آن گذشت. البته نمی گوییم که این مسائل عمدی است. اشتباهات هم جزئی از بازی به حساب می آید.

سرمربی گرگان ادامه داد: نمی خواهیم در مورد داوری صحبت کنیم اما چقدر می توان ساکت نشست؟ به هر حال بازیکنان هم از من توقع دارند که در این موارد صحبت کنم.

کبیر گفت: موضوع در لیگ ما این است که 12 داور را برای سوپرلیگ انتخاب کرده اند. این 12 نفر در چهار بازی تقسیم می شوند و تمام مسابقات را هر هفته قضاوت می کنند. خب وقتی داوران استراحت نکنند، در طول لیگ خسته می شوند و مشکل ایجاد می شود.

سرمربی گرگان با اشاره به جذب سم هاسکین و لئونارد پیگرام تاکید کرد که جلسه امروز 28 بهمن وزارت خارجه وضعیت این بازیکنان را مشخص می کند و بلیت آنها نیز برای آمدن به ایران آماده است.

کبیر گفت: اگر بازیکنان خارجی به تیم اضافه شوند، 100 درصد اوضاع تیم بهتر می شود.

گفتنی است تیم گرگان در هفته دوم لیگ میزبان پمینا اصفهان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسداله ، کبیر ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار