رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راه اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از نصب جدا کننده های میانی در قالب نیوجرسی در محور ارتباطی هراز خبرداد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ' سید محمد نظری ' با بیان این مطلب گفت: ایمن سازی محورهای اصلی ، فرعی ، روستایی یکی از برنامه های مهم و اساسی اداره کل بوده که به جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده ای و حفظ جان مردم شریف در سفرها و رانندگی انجام می گیرد.

وی تصریح نمود: از این رو این اداره کل در راستای ارتقاء ایمنی محورها ، اقدامات گسترده ای را در دستور کار داشته که نصب نیوجرسی در سطح محورهای استان از جمله آنهاست.

نظری در خصوص اجرای عملیات مذکور در محور هراز خاطرنشان ساخت: در محور هراز به طول 5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال عملیات نصب نیوجرسی در مناطق بایجان ، وانا و پلور در دست اجرا است.

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راهها راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت : به منظور افزایش ضریب ایمنی محورهای استان این اداره کل عملیات نصب نیوجرسی را با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در تمامی محورهای اصلی و شریانی تحت پوشش خود در دست اجرا دارد.

نظری در ادامه عنوان نمود : خوشبختانه با توجه به بررسی های به عمل آمده و ارائه راهکارهای لازم برای پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی قدم هایی مثبت در راه ارتقای سطح ایمنی در زمینه حمل و نقل جاده ای در استان برداشت شده است.مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه دارد.
برچسب ها: نصب ، نیوجرسی ، هراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار