مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشنامه‌ی تسهیلات آموزش و پرورش برای سفر فرهنگیان به آنتالیا مورد تایید این وزارت خانه نیست و لغو شده است.

بخشنامه‌ی سفر فرهنگیان به آنتالیا مورد تایید آموزش و پرورش نیست

محمد فاضل مشاوره وزیر و مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار بخشنامه‌ ارائه تسهیلات آموزش و پرورش برای سفر فرهنگیان به آنتالیا اظهار کرد: شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل ارتباط با صندوق ذخیره فرهنگیان، این خدمات را به همکاران فرهنگی ارائه نموده و آموزش و پرورش مربوطه نیز تنها اطلاع رسانی این خدمات را بر عهده داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این تبلیغات مورد تایید آموزش و پرورش نیست، افزود: شرکت هواپیمایی زاگرس در ارائه خدمات تور به شهروندان سابقه‌ی طولانی دارد و همچنین این شرکت حدود 14 سال سابقه‌ی همکاری با آموزش و پرورش را نیز دارد و به همکاران فرهنگی تورهای زیارتی و سیاحتی متعددی را ارائه داده است.

فاضل تصریح کرد: تبلیغات این تور مسافرتی از طریق آموزش و پرورش بوده و تسهیلات آن را همان شرکت هواپیمایی برعهده داشته است.

مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: بخش‌نامه‌ی اخیر لغو است و آموزش و پرورش آن را تایید نمی‌کند، ضمن اینکه این شرکت هواپیمایی نیز طی اطلاعیه‌ای از فرهنگیان عذرخواهی کرده و آموزش و پرورش مسئولین مرتکب این اشتباه را نیز توبیخ کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار