صابری نیا گفت: اگر قرار باشد که هلال احمر و اورژانس با هم ادغام شوند باید هلال احمر در زیر مجموعه وزارت بهداشت قرار گیرد.

دکتر صابری نیا رییس اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص صحبت‌های ارائه شده مبنی بر ادغام اورژانس و هلال احمر گفت: اورژانس و هلال احمر هیچ موازی کاری با هم ندارند به طوری که در قانون وظایف هلال احمر و اورژانس به صورت شفاف عنوان شده است. 

وی ادامه داد: وظیفه اورژانس رسیدگی به بیمار و انتقال آن به مرکز درمانی است در حالی که وظیفه هلال احمر امداد و نجات است البته در برخی از حوادث هلال احمر به کمک اورژانس می‌آید و این به معنی موازی کاری نیست. 

صابری نیا تاکید کرد: اگر قرار باشد که هلال احمر با اورژانس ادغام شود باید هلال احمر خود زیر مجموعه وزارت بهداشت قرار گیرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
علیرضا
۱۸:۵۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
با سلام دوستانی که مطرح کننده این طرح بوده اند احتمالا در مورد هیچ کدام از دو ارگان هیچ اطلاعی نداشته جای تاسف است ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
با سلام انشاءالله که این کار عملی نشه چون این دو ارگان از نظر نحوه ی عملکرد هیچ ربطی به هم ندارن. با سپاس و تشکر فراوان از آقای دکتر صابری نیا
Iran (Islamic Republic of)
هلال
۱۳:۳۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
هلال احمریک سازمان غیردولتی وبین المللی می باشد وبه هیچ وجه نمی تواند زیرمجموعه وزارت بهداشت باشد.موازی کاری بین دودستگاه هم وجود ندارد وظایف کاملا مشخص است.حتی اگر هلال احمر به شکل جدی تر دربحث درمانی وارد شود به سود مردم وجامعه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
سلام احسنت بر جناب دکتر صابری نیا عزیز
آخرین اخبار