دو زن محجبه ترک در آلمان به خاطر داشتن حجاب مورد حمله قرار گرفتند. این در حالی است که رسانه های آلمانی در برابر این حملات سکوت کرده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،به نقل از وگ سوم اسلام، قانون اساسی آلمان، هیچ دینی را به رسمیت نمی شناسد و همه ادیان را به دلیل مواضع حقوق بشری مورد احترام قرار می دهد اما جریانات اسلام ستیز فعالیت گسترده ای در این کشور دارند. 

مروه شربینی کسی بود که به خاطر حجاب به قتل رسید و حتی یادبودش نیز مورد حمله واقع شده و تخریب گشت اما با قتل مروه شربینی توهین به زنان محجبه در آلمان به انتها نرسید و بازهم به زنان با حجاب توهین می شود.

چندی پیش به دو زن محجبه ترک به دلیل حجاب توهین شد و آنها به شدت موردضرب و شتم قرار گرفتند. مردی که به آنها حمله کرد روسری آنها را کشید و گفت برگرد به کشورت با آن روسری لعنتی ات!

این دو زن ترک به بیمارستان انتقال یافتند و البته امید برای بهبود آنها بسیار کم است. این در حالی است که رسانه های آلمانی در برابر این حملات سکوت کرده اند. کسانی که به این زنان حمله می کنند می گویند این زنان بالقوه تروریست هستند و باید مانع گسترش فرهنگ آنها شویم و باید به دلیل حجاب در آنها رعب و وحشت ایجاد کنیم تا دیگر حجاب نداشته باشند.

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار