معاون اجتماعی نیروی انتظامی از نمایش سریال پلیسی فوق سری با دست مایه طنز در نوروز 94 خبر داد.

//////////محسنی
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ سردار سعید منتظر المهدی در حاشیه بازدید از سکانس پایانی ساخت سریال پلیسی "فوق سری" اظهارکرد: تولیدات رسانه‌ای ناجامبتنی بر ایجاد فرصت با هم بودن برای اعضای خانواده و تحکیم مبانی آن و البته با رویکرد آموزش منتج بر درمان است.

وی ادامه داد: صرفا با پایش گرفتن از جرائم، انحرافات و پدیده‌هاست که می‌شود هم سیمای جامعه را تلطیف و هم به معنای واقع کلمه سایه امنیت را در جامعه گستراند. همچنین هزینه انتظامی حاصل از مداخله و مقابله را کاهش داد.

سردار منتظر المهدی با اشاره به اینکه سریال فوق قرار است هر شب ایام نوروز 94 از شبکه یک پخش شود، گفت: این سریال 10 قسمتی به تهیه کنندگی محمود رضوی و حبیب الله کاسه ساز و توسط موسسه ناجی هنر و شبکه یک سیما ساخته می شود

معاون اجتماعی نیروی انتظامی یادآور شد: کارگردان این سریال مهدی فخیم زاده و بازیگران آن نیز حبیب دهقان نسب، محمد صادقق، شقایق فراهانی، فریبا کوتری، رامین راستاد، بیوک میرزایی ، امیر احمد زند ومهدی فحیم زاده است.

وی در مورد داستان سریال که دست مایه طنز دارد، افزود: ناصر پاپتی، شخصیت اصلی داستان فرد شروری است که سعی دارد با تغییر چهره خود را به جای یکی از نیروهای روده بالا در پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و از این شباهت سوء استفاده کند که روشن شدن این ماجرا فردای سریال را رقم می زند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار