معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، گفت: به دنبال این هستیم که نقل و انتقال فرهنگیان در سال آینده به وسیله یک سیستم هوشمند انجام شود.

ممنوعیت نقل و انتقال به فرهنگیان کلانشهرها/ نقل و انتقال هوشمند فرهنگیان در سال آیندهبه گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  فرهنگیان همواره با مشکلات نقل و انتقال به ویژه در مناطق محروم مواجه هستند و بسیاری از آنها با توجه به شرایط اقتصادی و وجود امکانات در مراکز استان‌ها به انجام فعالیت در این مراکز گرایش دارند که به دنبال آن آموزش و پرورش بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در سال 93 موضوع انتقال فرهنگیان در شهر تهران را در تمامی رشته‌ها و به هر شکل ممنوع اعلام کرد و به این ترتیب باید منتظر ماند آیا در بخشنامه سال آینده نیز نقل و انتقال به شهرهای بزرگ ممنوع می‌شود؟!!

سید محمد بدحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ،در خصوص ابلاغ بخشنامه نقل وانتقال فرهنگیان گفت: بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان هنوز مشخص نشده و در حال بررسی است.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که نقل و انتقال فرهنگیان سال آینده به وسیله یک سیستم هوشمند انجام شود تا در محیطی شفاف و قابل رویت باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با این اقدام همه افرادی که متقاضی نقل و انتقال هستند می‌توانند متناسب با نیاز هر مدرسه و منطقه درخواستشان را اعلام کنند.

بدحایی در پایان با بیان اینکه نقل و انتقال به کلانشهرها براساس مقررات جاری ممنوع است عنوان کرد: امیدواریم بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان تا قبل از عید نوروز ابلاغ شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.