عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: تاکسی‌های تهران از اردیبهشت سال آینده به دستگاه‌های بلیت الکترونیک مجهز می‌‌شوند.

اقبال شاکری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجهیز تاکسی‌های پایتخت به دستگاه بلیت الکترونیک اظهار کرد: در حال حاضر قرارداد ساخت دستگاه‌های بلیت الکترونیک بسته شده و طراحان مشغول طراحی این دستگاه‌ها هستند.

وی در ادامه افزود:در آخرین جلسه که در این زمینه برگزار شد و براساس آخرین پیگیری‌ها، پس از فراهم شدن زیرساخت‌های الکترونیکی، اجرای طرح پرداخت کرایه تاکسی‌ها با کارت بلیت الکترونیک از سال آینده اجرایی می‌شود.

شاکری تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها، کار طراحی این دستگاه‌ها تا پایان سال تمام می‌شود و پس از تصویب در کمیسیون مربوطه، اجرای این طرح از ابتدای اردیبهشت سال آینده آغاز خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه زمان بندی اجرای این طرح پایان امسال بوده است، تاکید کرد: متاسفانه طراحی سامانه‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ها تاکنون به اتمام نرسیده است.

شاکری در پایان به مزیت‌های اجرای این طرح اشاره کردو گفت: اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی علاوه بر اینکه نحوه پرداخت و دریافت مبلغ کرایه را تسهیل می‌کند، اتلاف منابع برای چاپ اسکناس و سکه را کاهش می‌دهد و نوعی کمک به دولت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار