پیاده‌روی‌های میدان حسن‌آباد مرمت شد

سرپرست شهرداری منطقه 11 از ساماندهی پیاده‌روی میدان حسن‌آباد خبر داد.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه 11 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مرمت سنگ‌های کف میدان حسن‌آباد اظهار کرد: میدان حسن‌آباد یکی از ارزشمندترین فضاهای هویت بخش شهری در محدوده مرکزی تهران است که در این راستا مرمت سنگ‌های کف میدان توسط معاونت فنی و عمران منطقه 11 انجام شده است.

وی با اشاره به ساماندهی پیاده‌روی میدان حسن‌آباد افزود: متاسفانه ضلع شمالی میدان بالاتر از آتش نشانی سنگفرشهای قدیمی بسیار نامنظم و دارای بندهایی با فواصل زیاد بود که باعث ایجاد مشکل در عبور و مرور شهروندان و کسبه می‌شود.

آبادییان با تاکید برجدیت مدیریت شهری منطقه بر حفظ فضاهای تارخی و فرهنگی تصریح کرد: با بررسیهای انجام شده توسط معاونت فنی و عمران منطقه اداره فنی و عمران اقدام به ساخت منظم (10×10×10) شده که این امر رضایت بلکه اطراف میدان و شهروندان را به همراه داشته است.
 
 سرپرست شهرداری منطقه 11 در پایان گفت: یکی از مهمترین نتایج کسب شده پس از اجرای این طرح ساماندهی فضاهای بلاتکلیف رو به رو آتش نشانی بوده که با سنگ گرانیت کف‌سازی و تردد وسایل نقلیه با نظم امنیت و سهولت بیشتری امکان‌پذیر و باعث کاهش ترافیک و اثرات منفی زیست محیطی (الودگی صوتی و هوا) شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پیاده رو ، مرمت ، حسن آباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار