پاول ندود بازیکن سابق باشگاه یوونتوس و اسطوره‌ای تیم ملی چک بر این پوگبا بازیکن باشگاه یوونتوس است و حضورش را در لیگ برتر جزیره غیرقابل توجیه دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پائول پوگبا بازیکن فرانسوی باشگاه یوونتوس که این روزها به خاطر بازی درخشانش مورد توجه باشگاه‌های زیادی از جمله باشگاه انگلیسی لیگ پریمیر از جمله چلسی و آرسنال قرار دارد.
 
به عقیده پاول ندود بازیکن اسطوره‌ای باشگاه یوونتوس هنوز قدری برای صبحت در خصوص خروج او زود است.
 
وی در این خصوص به اکسپرس گفت: من این روزها خبرهای را می‌شنوم که حاکی از آن دارد که پائول پوگبا در پایان فصل جاری باشگاه یوونتوس را ترک می‌کند. من فکر می‌کنم گفتن چنین چیزهای هم‌اکنون قدری زود است، چرا که وی هنوز با این باشگاه قرارداد دارد.
 
پائول تنها 21 سال سن دارد و تمام چیزهای که یک بازیکن برای تبدیل شدن به یک بازیکن طراز اول نیاز دارد، را در اختیار دارد و می‌تواند به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شود. اگر هم او بخواهد از باشگاه خارج شود، و به باشگاه دیگری برود، آن موقع در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد.
 
گفتنی است پائول پوگبا در سال 2012 باشگاه منچستریونایتد را به مقصد تیم قهرمان اسکودتوبینی یوونتوس ترک کرد و توانست در 7 حضور اخیر خود در این فصل 4 گل به ثمر برساند.
 
شایان ذکر است پاول ندود که در سال‌های نزدیک برنده توپ طلای جهان شد، هم‌اکنون به عنوان یکی از اعضای کادر فنی یوونتوس در این تیم قهرمان سری A ایتالیا حضور دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ندود ، یوونتوس ، پوگبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار