نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از کسب 15 مدال کشتی‌گیران مازندرانی در سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام بین‌المللی تختی خبر داد.

قادری درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری  با اشاره به کسب 6 مدال طلا، چهار مدال نقره و پنج مدال برنز توسط کشتی‌گیران مازندرانی در این مسابقات گفت: از این تعداد مدال 13 مدال در کشتی آزاد، یک مدال در کشتی فرنگی و یک مدال در کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای به دست آمد.

وی افزود: یونس سرمستی، بهنام احسان‌پور، سیداحمد محمدی و حسن یزدانی در کشتی آزاد موفق به کسب چهار مدال طلا شدند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه مصطفی دامادی، آرش دنگسرکی، ایمان رحمانی‌زاده و جعفر شمس‌ناتری موفق به کسب چهار مدال نقره شدندتصریح کرد : همچنین رضا اطری، ایمان صادقی، محمدمهدی یگانه‌جعفری، مسعود کمروبند و سیدمحسن ابراهیمی به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب پنج مدال برنز شدند.

قادری از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جام تختی خبر داد وگفت: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با درخشش کشتی‌گیران مازندرانی با 79 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های گرجستان و هندوستان با 47 و 21 امتیاز دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه در این پیکارها بشیر باباجان‌زاده در وزن 130 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدافزود:در رشته فرنگی نیز تیم ملی کشتی کشورمان با 73 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های اوکراین و چین به ترتیب با 50 و 45 امتیاز دوم و سوم شدند.

بگفته نایب رئیس هیئت کشتی مازندران درکشتی پهلوانی و زورخانه‌ای نیز جابر صادق‌زاده با برتری مقابل حریفان قهرمان شد.
 
انتهای پیام /ع

برچسب ها: درخشش ، کشتی ، تختی ، مازندران ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.