حاج باقر گفت: مذاکره باشگاه پرسپولیس با قطبی صحت ندارد اما وی چند پیشنهاد از چین، کره جنوبی، امارات و یک کشور اروپایی دارد.

قطبی پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس نداشته است/صبر ما لبریز شود به فیفا شکایت می‌کنیمحاج باقر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما پیشنهادات ارائه شده به قطبی را بررسی می‌کنیم و هر کدام که شرایطشان بهتر باشد قطبی به آن‌ها  پاسخ مثبت می دهد.

وی درباره مشکل مالیاتی قطبی بیان کرد: حضور قطبی  در ایران به علت بدهی مالیاتی منتفی است. بنا به مفاد قرار داد قطبی و بر اساس ماده 8 این قرار داد مالیات این سرمربی بر عهده باشگاه پرسپولیس است اما مسئولان این باشگاه مالیات را پرداخت نکردند. اگر قطبی به ایران بیاید ممنوع الخروج می‌شود. 

مدیر برنامه قطبی در ادامه عنوان کرد: مدیران پرسپولیس باید بدانند  قطبی یک پرسپولیسی است و این تیم را هم قهرمان کرده است. بر این اساس آن‌ها باید مالیات قطبی را بپردازند تا وی مشکلی برای بازگشت به ایران نداشته باشد، به هر حال مسئولان باید بدانند اگر صبر ما لبریز شود از طریق فیفا شکایت می‌کنیم. 

وی درباره تمایل قطبی به بازگشت به ایران عنوان کرد: قطبی عاشق هواداران پرسپولیس است و اگر شرایط فراهم شود دوست دارد در ایران و در تیم پرسپولیس دوباره مربی‌گری کند. 

وی درباره دیدگاه قطبی نسبت به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: قطبی همانند هر پرسپولیسی از نتایج به دست آمده ناراحت است.  وی بیان کرده که جایگاه پرسپولیس در رده‌های نهم و دهم نیست و این تیم باید بالاتر از این رده‌ها قرار بگیرد. همچنین هواداران باید با عشق به استادیوم بیایند و تیم محبوبشان را تشویق کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ تیم ژاپنی که قطبی هدایتش را بر عهده داشت با این سرمربی تسویه حساب کرده است، به هر حال اینجا مثل ایران نیست که مبلغ قرار داد را تمام و کمال ندهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار