مدیر کل ورزش وزارت نفت گفت: درباره واگذاری باشگاه راه آهن هنوز چیزی به صورت کتبی وجود ندارد.

واگذاری باشگاه راه آهن باید به تائید دادستان برسدغلامرضا شاه کرمی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص واگذاری باشگاه راه آهن به وزارت نفت اظهار داشت: بهتر است بگویم که درباره بحث واگذاری باشگاه راه آهن مکاتبه‌ای صورت نگرفته و در رابطه با این مسئله که در برخی از رسانه‌ها نیز به آن پرداختند در واقع به صورت کتبی چیزی وجود ندارد.
 
وی بیان کرد: در کل وزارت نفت سیاست‌های ورزشی را شورای عالی این وزارتخانه تصمیم‌گیری می‌کند و اگر در مورد واگذاری باشگاه راه آهن هم صحبتی صورت گرفته باشد بحث وصول مطالبات بابک زنجانی بوده مه بابت بدهی‌هایش انجام شود.

وی تصریح کرد:  بخشی از این بدهی‌ها مربوط به دارایی بابک زنجانی می‌شود که باشگاه راه آهن جزو قسمتی از دارایی‌های به حساب می‌آید و در حال حاضر یک هیات یا کمیته تشکیل شده و وظیفه آن رسیدگی به وصول مطالبات ب.ز است اما، تمام این مسائل زمانی نهایی خواهد شد که دادستانی این موضوع را تایید کند که هنوز این مساله اتفاق نیفتاده است.
 
شاه کرمی افزود: به نظر من بهتر است به این موضوعات و بحث واگذاری راه آهن پرداخته نشود چرا که این کار از لحاظ حرفه‌ای صحیح نیست و تا به این لحظه در این خصوص هیچ صحبتی با ما در مان گذاشته نشده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار