پژوهشکده ابنیه و بافت‌های فرهنگی- تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری دومین همایش بین‌المللی معماری دست کند را مهرماه آینده برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری مهناز اشرفی رییس پژوهشکده ابنیه و بافتهای فرهنگی – تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری امروز "شنبه " با اعلام این خبر افزود:استقبال بی نظیر پژوهشگران و متخصصین حوزه های مرتبط ( حضور بیش از 1300 نفر شرکت کننده در سه روز همایش) در سال 1391 ضرورت برگزاری چنین همایشی رابه اثبات رساند.

وی گفت: پس از گذشت دو سال و آماده سازی مجموعه مقالات همایش و با توجه به استقبال و تقاضای شایان توجه افراد، مبنی بر برگزاری دومین همایش،تصمیم به برگزاری همایش دوم به صورت بین المللی توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری اتخاذ شد.

وی خاطرنشان ساخت که در این ارتباط مراحل اخذ مجوز کمیسیون فرهنگی هیات دولت نیز انجام شده است.

اشرفی افزود: از کلیه علاقمندان دعوت می شود برای آگاهی از محورهای همایش،جدول زمان بندی و سایر اطلاعات لازم به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس www.sicota.ir مراجعه کنند.
رییس پژوهشکده ابنیه و بافتهای تاریخی-فرهنگی مهلت ارسال چکیده مقاله را تا تاریخ 15/1/1394 اعلام کرد.

معماری دست کند از جمله گونه های معماری است که در دو دهه اخیر توجه مجامع حرفه ای و علمی جهانی را به خود جلب کرده است، این نوع معماری در سال های اخیر به عنوان هنر خلاقانه بشر در به آشتی رسیدن با طبیعت مطرح شده و در سراسر جهان مورد توجه قرارگرفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.