مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: آتش‌سوزی در ضلع شمالی پارکینگ و حیاط‌خلوت مجموعه هتل تاریخی عباسی با اقدام به‌ موقع مدیریت و کارکنان هتل و گروه‌های اعزامی آتش‌نشانی اصفهان مهار شد.

خودروی حامل مواد محترقه هتل تاریخی عباسی را به آتش کشید/ خوشبختانه گردشگران آسیب ندیدند
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فریدون الله‌یاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اظهار کرد: همزمان با برگزاری مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن به دلیل بروز آتش‌سوزی و سرایت آتش از یکی اتومبیل‌های حامل مواد محترقه به برخی ابنیه مجاور خیابان باغ گلدسته شهر اصفهان متأسفانه آتش به حیاط ضلع شمالی مجموعه هتل عباسی و در مجاورت بازار تاریخی هنر سرایت کرد.
 
 وی افزود: از همان دقایق اولیه بروز آتش‌سوزی با اطلاع رسانی مسئولین ازجمله یگان حفاظت میراث و با اقدام به‌موقع گروه مدیریت و کارکنان هتل و همچنین گروه‌های اعزامی آتش‌نشانی اصفهان که علی‌رغم ترافیک خیابان‌های مرکزی شهر تلاش ارزشمندی را انجام دادند خوشبختانه آتش به‌ موقع در حیاط شمالی مهار شد و خوشبختانه کوچک‌ترین آسیبی به مسافران و گردشگران و همچنین ساختمان و تأسیسات هتل وارد نشده است.
 
الله‌یاری همچنین عنوان کرد: با توجه به حساسیت بافت تاریخی اصفهان و اهمیت جلوگیری از تکرار چنین حوادثی موارد به مسئولین استان اطلاع‌رسانی شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار