زمانی: صلاحیت خریداران اولویت واگذاری سرخابی‌ها است

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: ابتدا اهلیت خریداران مورد تایید قرار می گیرد و بعد وارد مزایده می شوند.

زمانی: صلاحیت خریداران اولویت واگذاری سرخابی‌ها است

حسن زمانی در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به طور حتم ما صلاحیت خریداران را در ابتدا مورد بررسی قرار می دهیم و اگر مورد تایید قرار گرفتند آن وقت می توانند در مزایده شرکت کنند.

زمانی در ادامه عنوان کرد: تا اینجا ارتباط خوبی بین سازمان خصوصی سازی و  مجلس بوده است و مراحل خصوصی سازی سرخابی‌ها هم تا کنون به خوبی پیش رفته است و بازگشایی پاکت های مزایده روز 27 بهمن ماه خواهد بود.

وی درباره نظارت مجلس بر روند واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی تصریح کرد: تا زمانی که انتقال سرخابی‌ها به بخش خصوصی انجام شود و کار به نحو احسن صورت بگیرد ما نظارت خواهیم کرد و بعد از آن هم در روند کاری خریداران هم نظارت لازم را انجام می دهیم.

زمانی درباره اینکه گفته می شود، به علت قیمت بالا خریداری پیدا نمی‌شود، عنوان کرد: به نظرم قیمت بالا نیست، اگر خریدار اقتصادی و ورزشی باشد ظرف کمتر از دو سال می تواند هزینه صرف شده را در بیاورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سهام سرخابی ها صد در صد واگذار می شود اما خریداران می توانند 20 درصد را به پیشکسوتان اختصاص دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرخابی ، اهلیت ، مزایده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار