سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: باید بازی های بازیکنان دو رگه را به خوبی زیر نظر بگیریم.

امیرحسین پیروانی در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره جذب دو بازیکن دو رگه برای تیم ملی جوانان اظهار داشت: برنامه ای به کمیته فنی فدراسیون فوتبال ارائه کردیم و یکی از ورودی هایمان بازیکنانی هستند که در خارج از کشور شاغل هستند و در تیم های اروپایی مشغول به  بازی می باشند و در حال حاضر دو بازیکن به وسیله CD به ما معرفی کرده‌اند، اما اعلام کردیم که به این طریق نمی‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم.

وی بیان کرد: باید بازی‌های این دو بازیکن زیر نظر گرفته شود و سپس در خصوص جذب آنها تصمیم  گیری کنیم به همین خاطر قرار شد شرایطی ایجاد شود تا این بازیکنان به یکی از اردوهای ایران بیایند و  اگر از لحاظ فنی مورد تایید ما قرار گرفتند بتوانیم از آنها بهره ببریم.

پیروانی تصریح کرد: اما در کل بازیکنان ایرانی مورد نظر ما هستند برای جذب اگر این بازیکنان خارجی نیز از لحاظ سطح با بازیکنان ایرانی یکی باشند پس بهتر است که از حضور بازیکنان ایرانی  استفاده کنیم چرا که آنها با یکدیگر هماهنگ تر خواهند بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یک بازیکن از اتریش و بازیکن دیگر از هلند معرفی شده است و در حال حاضر در حال بررسی وضعیت عملکرد آنها هستیم و جذب آنها به صورت صد در صد قطعی نیست و در صورت به قطعیت رسیدن به طور حتم اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازیکن ، اردوها ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار