امام جمعه موقت کرمان گفت: حضور مردم در 22 بهمن ماه پشتیبانی از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای است و باید حق و عزت مردم در مذاکرات اتمی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان؛حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، امام جمعه موقت کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش پیوند عمیق مردم با انقلاب دانست و گفت: ملت ایران همیشه در تمام صحنه‌ها حضور گسترده دارند.

وی با تقدیر از حضور دشمن‌شکن مردم کشور و به ویژه استان کرمان در حماسه 22 بهمن امسال افزود: ملت ایران از آگاهی و بصیرت بالایی برخوردار هستند.

امام جمعه موقت کرمان گفت: دعوای دشمنان بر سر اصل انقلاب است و به بهانه مسائل هسته‌ای تحریم‌های ظالمانه اعمال می‌کنند، اما پیام مردم در حماسه 22 بهمن ماه این بود که تحریم‌ها با شدت و ضعفی که داشته، نتوانسته در اراده ملت ایران خللی وارد کند.

حجت‌الاسلام عرب‌پور، یکی دیگر از پیام‌های حماسه 22 بهمن ملت ایران را کارساز نبودن فشارهای اقتصادی دشمن دانست و گفت: پیام ملت ایران در 22 بهمن ماه به گوش دشمنان رسیده است و آن‌ها روی این حضور، حساب باز می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید تلاشی مضاعف داشته و مشکلات و انتظارات مردم را برطرف کنند، بیان کرد: حضور مردم در 22 بهمن ماه پشتیبانی از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای است و باید حق و عزت مردم در مذاکرات حفظ شود.

امام جمعه موقت کرمان به حکم تاریخی امام خمینی(ره) در ارتباط با ارتداد و اعدام سلمان‌رشدی اشاره و اظهار کرد: سلمان‌رشدی با نگارش کتاب آیات شیطانی به قرآن و پیامبر اسلام(ص) توهین و امام نیز حکم اعدام وی را صادر کردند و این حکم قطعأ اجرا می‌شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.