کمپانی سوئدی کونیخزگ همیشه با دستان پر پا به موتورشو ژنو گذاشته است ، این در حالی است که کونیخ تصمیم دارد با مدل جدید آگرا RS وارد ژنو شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این کمپانی اطلاعات جزئی ازاین مدل جدید را فاش نکرده است اما پیش بینی می شود قدرت آن بیش از ١٣۴١ اسب و بیشتر از کونیخزگ one:1 باشد یا اینکه قدرتی معادل ١٣۴١ اسب بخار داشته باشد که با نصب و بهبود پکیج آیرودینامیکی دست خوش تغییرات خواهد شد.

تغییرات آیرودینامیکی ظاهرا شامل یک اسپویلر بزرگ تر و ورودی های هوای بزرگتر می باشد.البته پیش بینی می شود وزن آگرا RS کمتر از مدل One:1 باشد و از یک مجموعه سیستم تعلیق جدید سود ببرد.

البته احتمالاتی وجود دارد که مدل RS یک نسخه مسابقه ای از کونیخزگ R باشد که برای شرکت در مسابقات بکار گرفته شود.این کمپانی سال ٢٠٠٧ با مدل CCGT توانست در مسابقات فیا جی تی به مسابقه بپردازد اما در سال بعد با تغییر در قوانین سری جی تی از طرف فیا این مدل دیگر اجازه رقابت در این رقابت ها را نداشته است.

باید منتظر ماند و دید که آیا این یک پروژه برای رقابت با فراری FXXK و مکلارن پی ١ جی تی آر می باشد یا یک خودروی مسابقه ای با لیسانس فیا یا یک خودروی خیابانی خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار