بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکا و کشورهای اروپایی مسئول ناامنی‌های احتمالی در یمن هستند/ تفکر دیکتاتور مآبانه حاکم در کشورهای غربی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی که در حال تعطیل کردن سفارتخانه‌های خود در کشور یمن بوده، مسئول هرگونه ناامنی‌های احتمالی در این کشور هستند.

آمریکا و کشورهای اروپایی مسئول ناامنی‌های احتمالی در یمن هستند/ تفکر دیکتاتور مآبانه حاکم در کشورهای غربیعلاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به تعطیلی سفارتخانه‌های کشورهای غربی در صنعا پایتخت کشور یمن اظهار داشت: آمریکا و کشورهای اروپایی که در حال تعطیل کردن سفارتخانه‌های خود در کشور یمن بوده، مسئول هرگونه ناامنی‌های احتمالی در این کشور هستند.

وی افزود: این روش غربی‌ها در ارتباط با ملت‌ها و کشورها که هر گاه وضعیت را بر خلاف نظر خویش می‌بینند و مغایر قواعد و دموکراسی عکس‌العمل نشان می‌دهند، بیانگر تفکر دیکتاتور مآبانه حاکم در ‌آن کشورها است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد‌: در یمن مردم در حال تصمیم‌گیری هستند و آمریکا و دیگر کشورهای ‌آمریکایی باید به مردم یمن احترام بگذارند و نباید نظر خود را به یک ملت تحمیل کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سوریه مصداق بارز این‌گونه تفکر غلط حاکم بر غرب است.

گفتنی است، سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز با تأکید بر اینکه پایتخت یمن جزء مناطق امن منطقه است، خطاب به آمریکایی‌ها، انگلیس و فرانسه اعلام کرد که حیله‌گری و جو سازی نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار