بعد از کش و قوس‌های فراوان بین فرمانداری و شورای اسلامی شهر قصرشیرین، بالاخره شهردار این شهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،، بالاخره پس از گذشت چهار ماه از استعفای شهردار سابق قصرشیرین و کش و قوس‌های فراوان بین شورای اسلامی شهر و فرمانداری، صحبت پورافشار به‌عنوان شهردار قصرشیرین معرفی شد.

معرفی شهردار از سوی شورای اسلامی شهر قصرشیرین به فرمانداری در حالی صورت می‌گیرد که فریبرز نجفی‌مهر، شهردار سابق این شهر در تاریخ سوم مهر ماه امسال استعفای خود را اعلام کرده بود و این شهر در بلاتکلیفی انتخاب شهردار به سر می‌برد.

شهردار جدید قصر شیرین جزء خانواده‌ معظم شهدا و همچنین در حال حاضر در سمت معاونت عمرانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه با مدرک پایه یک سازمان نظام مهندسی است و چندین سال سابقه مدیریتی دارد.

پس از توافق اعضای شورای اسلامی شهر قصرشیرین برای انتخاب شهردار جدید و معرفی پورافشار به فرمانداری در جلسه اخیر شورا، مدارک وی برای سیر مراحل قانونی به استانداری کرمانشاه ارسال می‌شود و قرار است تا تأیید نهایی، شهردار سابق در سمت خود برای انجام امور شهری باقی بماند.

بر اساس این گزارش، شهر قصرشیرین یکی از شهرهای حساس و میهمانپذیر استان کرمانشاه است که با وجود نزدیک شدن به ایام نوروز و شروع سال جدید و ورود مسافران به این شهر و همچنین نیاز به ساماندهی وضعیت شهری، انتظار می‌رود مسئولان هرچه سریع‌تر وضعیت شهردار این شهر را مشخص کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.