پرتال مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران نامزد دریافت جایزه بهترین سایت هفتمین دوره جشنواره وب ایران در بخش سازمان های دولتی و عمومی شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جشنواره وب ایران از جمله معتبرترین جشنواره‌های حوزه فناوری است که با رویکرد معرفی سایت‌های حوزه فناوری و همچنین تشویق دست‌اندرکاران این حوزه، از سال  1387 مشغول به فعالیت شده و مسئولان برگزاری جشنواره هرساله از اول آبان ماه نسبت به ثبت نام وب‌سایت‌های کشور اقدام کرده و پس از بررسی و داوری سایت‌ها، وب‌سایت برتر طی مراسمی در ابتدای اسفند ماه معرفی می‌شود.
 
لازم به ذکر است، براساس آمارتعدادسایت‌های شرکت کننده درششمین دوره (سال 92) 8600 سایت و تعداد اپلیکشن‌های تلفن همراه شرکت کننده 3000 بودهاست.
 
شایان ذکر است، مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس و جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ 26 و 27 بهمن ماه ۹۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود و برندگان جشنواره در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.
 
علاوه بر انتخاب برترین سایت توسط داوران، هر ساله سایت منتخب از نگاه بازدیدکنندگان نیز انتخاب و معرفی می‌شود که علاقه‌مندانبرای رای به پرتال مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرتهران، می‌توانند به آدرس  http://directory.iranwebfestival.com/website/turpc.irمراجعه نمایند.  
 
گفتنی است، در مرحله کاندیدای دریافت جایزه بهترین سایت هفتمین دوره جشنواره وب ایران در کنار مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در گروه سازمان‌های دولتی و عمومی سایت‌های موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، سازمان جمعیت هلال احمر ایران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه خیریه محک نیز به مرحله نهایی راه‌ یافته‌اند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.