معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران گفت: 900 پروژه با اعتباری بالغ بر 26 هزار میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و دولتی به مرحله بهره برداری رسیده است که در افزایش اشتغال و تولید بسیار مؤثر خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نعمت الله ترکی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی در سطح استان تهران، اظهارکرد: با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه ریزی های انجام شده در مجموع 900 پروژه در سطح استان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 26 هزار میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و دولتی به مرحله بهره برداری رسیده است که در افزایش اشتغال و تولید بسیار مؤثر خواهد بود.

ترکی با اشاره به آغاز به کار گاز رسانی به شش روستای شهرستان های فیروزکوه و دماوند، تصریح کرد: تا پایان سال 95 و با گاز دار شدن تمامی روستاهای استان، جشن گاز رسانی استان را برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه های دهه فجر و همچنین سایر پروژه های در حال اجرای استان تا پایان سال، حداقل 140 هزار فرصت شغلی ایجاد شده و خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار