ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی پس از پیروزی مقابل اورتون گفت: باشگاه بازیکنان و هواداران چلسی را دوست دارم و می خواهم 10 سال دیگر هم نزد آنها باقی بمانم.

مورینیو: می خواهم یک دهه در چلسی بمانمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقبل از دیلی میل؛ پیروزی یک بر صفر چلسی مقابل اورتون موجب شد آبی پوشان با اختلاف 7 امتیازی نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس باقی بمانند.

مورینیو سرمربی 52 ساله چلسی که از عملکرد شاگردانش رضایت کامل داشته پس از این دیدار گفت: من باشگاه چلسی، بازیکنان و هواداران آن را دوست دارم و می خواهم حداقل 10 سال دیگر هم در استمفوردبریج بمانم، برنامه من کسب افتخارات متعدد برای این باشگاه است.

لازم به ذکر است، چلسی طی 5 سال گذشته هرگز نتوانست به قهرمانی در لیگ برتر جزیره دست یابد، مورینیو با اشاره به همین مطلب گفت: رقابت‌های لیگ برتر را دوست دارم هرچند در برخی مواقع قادر به درگ برخی ماجراهای آن نیستم اما همه اینها نمی‌تواند احساس خوب و فوق العاده  من نسبت به چلسی را خدشه دار کند، از موقعیت فعلی خیلی خیلی خوشحال هستم و اگر کسی از من بپرسد 10 سال دیگر را هم در استمفوردبریج می مانم بدون معطلی پاسخ می دهم:بله، خوشحالم عضوی از خانواده چلسی هستم و از ماندن در این باشگاه برای سالهای متوالی استقبال می کنم.

سرمربی لسترسیتی باید محروم شود

ژوزه مورینیو در ادامه به حادثه پیش آمده در جریان دیدار دو تیم لسترسیتی و کریستال پالاس اشاره کرد که طی آن ناجیل پیرسون سرمربی لستر در درگیری پیش آمده با بازیکنان حریف، گلوی جیمز مک آرتور هافبک کریستال را گرفت و بشدت آن را فشار داد.

مورینیو معتقد است، اتحادیه فوتبال انگلیس نباید از این مسئله به راحتی گذشته وسرمربی لسترسیتی را مستحق جریمه و محرومیت دانست.

مورینیو گفت: اگر در محدوده قانونی خودم یک مربی را هل دهم، همانطور که دیدید از ورود به ورزشگاه محروم خواهم شد اما معلوم نیست چرا حرکت خشن نایجل پیرسون بدون واکنش از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس قرار گرفت البته صحبت من الزام به محرومیت پیرسون نیست بلکه به خودم فکر می کنم، چرا هر حرکت کوچکی از جانب من با واکنش تند اتحادیه مواجه می شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: هواداران ، چلسی ، اورتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار