رئیس پلیس راهور ناجابا بیان اینکه بزرگترین پشتوانه تیم مذاکره کننده، حضور پرشور مردم در مراسم یوم الله 22 بهمن است،گفت: مردم با حضورشان نشان دادند که از منافع ملی و آرمان‌هایش دفاع می‌کنند.

حضور مردم در راهپیمایی، بزرگترین پشتوانه‌ برای تیم مذاکره کننده است/ مردم مدافع منافع ملی و آرمانهای انقلاب هستندسردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: راهپیمایی امسال به نسبت سال‌های گذشته با شکوه تر و با حضور پر شور تر مردم برگزار شد.

وی در ادامه گفت: ملت با حضور در مراسم راهپیمایی با آرمان‌های امام خمینی‌ (ره) تجدید میثاق کردند؛ با وجود بارش باران در بعضی از شهرها و شهرستان‌ها، مردم حضور چشمگیری در صحنه داشتند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در برخی از شهرها با توجه به پایان مراسم حجم معابر منتهی به مسیر راهپیمایی پر حجم است.

سردار مومنی تاکید کرد:‌ حضور مردم بزرگترین پشتوانه برای تیم مذاکره کننده است و هیچ چیز در دیپلماسی نمی‌تواند جای ملت را بگیرد، چرا که بالاترین قدرت پشتوانه و حضور مردمی است.

سردار مومنی در پایان بیان کرد: با توجه به اظهارت برخی کشورها و نقدهایی که به ایران شده، علی‌رغم این گفته‌ها، مردم با شکوه تر از سالیان گذشته در صحنه حاضر شده و پشتوانه‌ای برای سیاست خارجی هستند و با حضورشان نشان دادند که از منافع ملی و آرمان‌هایش دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، مذاکره ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار